لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیپد مینی ۶ با مشکل « اسکرول ژله‌ای » مواجه است

نمایشگر آیپد مینی ۶ با مشکل « اسکرول ژله‌ای » مواجه است

گزارش‌های منتشر شده از تعداد زیادی از کاربران حاکی از آن است که نمایشگر آیپد مینی ۶ با مشکل اسکرول ژله‌ای همراه است.

برخی از کاربران تصاویری را منتشر کرده‌اند که نشان دهنده مشکل ویژه در اسکرول کردن محتوای وب در حالت پرتره است. در زمان وب‌گردی با نمایشگر آیپد مینی ۶ آن ‌هم در حالت پرتره، دستگاه به صورت مداوم محتوای وب را بالا و پایین می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربر امکان استفاده صحیح از آیپد مینی را برای مشاهده محتوای مختلف نداشته باشد. مشکل یاد شده معمولا در زمان مشاهده محتوای تکست بسیار آزاردهنده می‌شود و باعث می‌شود تا کاربران نتوانند محتوا را به درستی مطالعه کنند.

مشکل اسکرول ژله‌ای در نمایشگر آیپد مینی ۶ زمانی آزاردهنده‌تر می‌شود که کاربران نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند و تصویر با فرکانس بسیار زیاد و به شکلی مداوم محتوا بالا یا پایین می‌شود. برخی از کاربران ویدیوهایی را از این مشکل منتشر کرده‌اند که باعث ایجاد سروصدای زیادی در میان کاربران شده است.

وب‌سایت‌های فعال در حوزه فناوری و محصولات اپل نظیر macrumors نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. این وب‌سایت تایید کرده که حتی مدل دموی آماده استفاده از اپل استورهای رسمی انگلستان نیز با این مشکل مواجه است و فعلا این راه‌کاری برای آن در نظر گرفته نشده است.

این موضوع مشخصا به عدم سازگاری رفرش ریت بالای نمایشگر آیپد مینی ۶ با حالت استفاده افقی مربوط است و به احتمال زیاد باید ریشه آن نرم افزاری باشد. با توجه به این مسئله اپل می‌تواند در آیند نزدیک با انتشار آپدیت جدید آیپد او اس این مشکل را برطرف کند.

با این حال شرکت اپل تا به امروز ادعایی در مورد رفع این مشکل یا حتی آگاهی از ریشه این مشکل را مطرح نکرده است. آیپد مینی ۶ به تازگی رونمایی و آماده عرضه شده است و قطعا اپل به زودی مشکلات آن را برطرف می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373