لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های تبلیغاتی رایگان به ایکس باکس میایند

بازی‌های تبلیغاتی رایگان به ایکس باکس میایند

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا امکان اجرای رایگان بازی‌های ایکس باکس را در ازای نمایش تبلیغات به کاربران ارائه دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت Insider شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا تعدادی از بازی‌های ارائه شده در ایکس باکس لایو را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد و تنها شرط استفاده از این امکان نیز نمایش تبلیغات در میان گیم پلی‌ آن‌ها است.

مایکروسافت البته به صورت مستقیم هنوز اطلاعات دقیقی از این موضوع ارائه نداده است. اما خبرگزاری اینسایدر تایید کرده که شرکت مایکروسافت در تلاش برای رایزنی با برخی از استودیو‌های انتشار بازی است تا از آن طریق امکان اجرای پخش بازی‌ها به صورت رایگان را فراهم کند.

برای پخش این تبلیغات مایکروسافت در حال پرورش این ایده است که در گیم پلی بازی‌ها و محیط اجرای آن‌ها تبلیغاتی را نشان دهد. به عنوان مثال یک بازی پولی می‌تواند با نشان دادن آواتار یا اسکین تبلیغاتی یک شرکت یا برند به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار گیرد.

اینسایدر تاکید کرده که این اقدام به صورتی انجام می‌شود که کاربران احساس خستگی در میان پخش تبلیغات نکنند و در همان میانه اجرای بازی‌ها تبلیغات مربوط به محتوای ویژه بازی را نیز ببینند.

بر اساس گزارش اینسایدر مایکروسافت تصمیمی برای جمع آوری داده‌های کاربران برای اهداف تبلیغاتی ندارد، تا پیش از این نیز مایکروسافت برخلاف گوگل از موتور جست و جوی بینگ برای اهداف تبلیغاتی استفاده نکرده است. با این حال شرکت مایکروسافت با این ایده سعی دارد تا علاوه بر جذب استودیوهای بازی برای عرضه بازی‌های رایگان، درآمد‌های مشخصی نیز از گیمرهای در حال اجرای بازی‌ها که هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند نیز داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373