لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روزی شش میلیون تومان! حقوق کارکنان ناراضی اپل استور نیویورک

روزی شش میلیون تومان! حقوق کارکنان ناراضی اپل استور نیویورک

یکی از سوال‌های مهم در مورد شرکت اپل این است که کارکنان اپل استورها چقدر حقوق دریافت می‌کنند. خبر منتشر شده اخیر نشان دهنده میزان حقوق دریافتی کارکنان اپل استور را مشخص کرده است.

اپل استورها به دنبال کارکنانی تمام وقت هستند که هشت ساعت هر روز کاری را در محل خرده فروشی‌ها کار کنند. بر اساس گزارش جدید، کارکنان اپل استور نیویورک اعلام کرده‌اند که حداقل دریافتی آن‌ها به ازای هر ساعت کار برابر ۳۰ دلار است و از این موضوع ابراز نارضایتی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که شرکت اپل باید این میزان حقوق را افزایش دهد. گفتنی است که کارکنان اپل استور معمولا حقوق‌های کمتری را نسبت به نیروهای متخصص که در مقر اصلی شرکت اپل کار می‌کنند دریافت می‌کنند؛ البته این موضوع به شرطی است که کارکنان به صورت تمام وقت در محل کار حضور داشته باشند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، اپل استور مرکزی نیویورک که یکی از ویژه‌ترین فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل است و از لحاظ بنا بسیار بزرگ و معماری آن نیز خاص و منحصر به فرد است با اعتصاب کارکنان همراه شده است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که حقوق دریافتی آن‌ها با شرایط کاری و تخصص آن‌ها سازگاری ندارد و به همین دلیل نیز به یک سازمان غیردولتی برای کمک به احقاق حقوق خود پناه برده‌اند.

کارکنان اپل استور یک وب سایت راه‌اندازی کرده‌اند و از آن طریق اقدام به سازماندهی نحوه اعتصاب‌های خود علیه شرکت اپل کرده‌اند و از مدیران خود خواسته‌اند که مبلغ حقوق آن‌ها را افزایش دهند. واشنگتن پست اعلام کرده دست کم سه اپل استور دیگر نیز به جمع این کارکنان پیوسته‌اند و دست از کار خود کشیده‌اند. آن‌ها می‌خواهند تا مدیران اپل استورها حقوق دریافتی آن‌ها به ازای هر ساعت کار را افزایش دهند.

گفتنی است که بسیاری از شغل‌ها در آمریکا به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و با احتساب روزانه هشت ساعت کارکرد، کارکنان اپل استورها دست‌کم بیش از شش میلیون تومان درآمد دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420