لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین ماکت‌های آیفون ۱۴ نشان‌دهنده برآمدگی بیشتر دوربین است

اولین ماکت‌های آیفون ۱۴ نشان‌دهنده برآمدگی بیشتر دوربین است

ماکت‌های ساخته شده از مدل‌های اولیه و ابتدایی آیفن ۱۴ که به تازگی لورفته حاکی از برآمدگی دوربین این تلفن هوشمند است.

این تصاویر نشان داده که آیفون ۱۴ در چهار مدل تولید می‌شود که دو مدل از آن با سایز ۶.۱ اینچ و دو مدل با سایز ۶.۷ اینچ تولید می‌شود.

تا پیش از این نیز گزارش‌هایی در مورد افزایش بامپ سایز دوربین آیفون ۱۴ منتشر شده بود. اپل با حذف برامدگی دوربین که سال‌ها است در طراحی این تلفن‌های هوشمند استفاده کرده، تغییراتی خاص را در توسعه و طراحی آیفون‌های جدید ایجاد می‌کند که بر اساس آن بدنه آیفون به صورت یکپارچه توسعه داده می‌شود. علاوه بر این شرکت اپل احتمالا با حذف این فرایند اقدام به تعبیه سنسورهای باکیفیت‌تر و البته بزرگ‌تر خواهد کرد.

جان پروزر نیز افشا کننده یوتیوب در ماه سپتامبر ادعا دیگری را مطرح کرد که آیفون ۱۴ بدنه ضخیم‌تری خواهد داشت که مانع ضربه به دوربین می شود. همچنین لنزها، فلش دوربین و اسکنر لیدار با شیشه عقب همسطح می‌شود، گرچه در این تصویر نشان داده نشده است.

پروزر همچنین ادعا می‌کند که مدل‌های جدید دارای دکمه صدای گرد هستند و اسپیکر و میکروفن طراحی مشبک دارند، اما تصاویر رندر دکمه‌های مستطیل و مشبک را نشان می‌دهند که کاربران آیفون با آن آشنا بوده‌اند.

اپل به دلیل استفاده از لنز‌های ۴۸ مگاپیکسلی در سیستم دوربین ایفون ۱۴ پرو مکس مجبور به بزرگ‌تر کردن بامپ دوربین در بدنه شده است.

ابعاد بامپ دوربین در آیفون ۱۴ پرو مکس قرار است از عرض ۳۵.۰۱ میلی متر به ۳۶.۷۳ میلی متر و از طول ۳۶.۲۴ میلی متر به ۳۸.۲۱ میلی متر نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس افزایش سایز داشته باشد.

این موضوع باعث می‌شود تا بدون شک قاب آیفون ۱۴ پرو مکس با قاب‌های قابل استفاده در آیفون ۱۳ پرو مکس امروزی که در میان کاربران در حال استفاده است، به طور کامل متفاوت باشد و کاربران امکان استفاده از اکسسوری‌های مدل پیشین را در این دستگاه جدید نخواهند داشت. با وجود این مسئله به نظر می‌رسد که مینگ چی کو نیز با این نظر موافق است که طراحی قسمت جلویی و کناری آیفون ۱۴ نسبت به نسل پیشین تغییرات کامل اساسی نخواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420