لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنج محصول اپل که در طول دو سال گذشته آپدیت نشده‌اند

پنج محصول اپل که در طول دو سال گذشته آپدیت نشده‌اند

شرکت اپل در طول چند سال گذشته بسیاری از محصولات اصلی خود را به‌روز کرده و مدل‌های جدیدی از آن‌ها را روانه بازار کرده است، با این حال پنج محصول اپل در طول دو سال گذشته از این موضوع بی‌بهره بوده‌اند و اپل تلاشی برای بهبود آن‌ها نکرده است.

در ادامه این مطلب پنج محصولی را معرفی می‌کنیم که اپل هیچ اقدامی برای به‌روز کردن آن‌ها در طول دو سال گذشته نکرده است:

  • آیپاد تاچ

از سال ۲۰۱۷ شرکت اپل آیپاد تاچ را از لیست محصولات اصلی خود حذف کرد و اعلام کرد که دیگر کاربران تمایل به ذخیره موسیقی خود در دستگاهی جداگانه ندارند و بیشتر دوست دارند تا از تلفن هوشمند آیفون خود برای دسترسی به این امکانات استفاده کنند. اپل در همان سال آیپاد تاچ را در بخش فرعی وب سایت رسمی خود برد و در سال ۲۰۱۹ نیز آیپاد ناچ نسل ۷ را با تراشه A10 آماده عرضه به بازار کرد.

اپل در طول دو سال گذشته یعنی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز هیچ اقدامی برای عرضه مدل جدید این محصول نکرد و همچنان این محصول قدیمی را برای فروش و عرضه در نظر گرفته است. در حقیقت اپل دیگر آن اهمیت سابق را که در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی برای آیپاد قائل بود را در دهه جدید ادامه نمی‌دهد و زمان کنونی را عصر آیفون‌ها می‌داند که باید هر ساله آپدیت و آماده معرفی به بازار جهانی باشند.

  • مجیک ماوس ۲

مجیک ماوس ۲ که در اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شد آخرین مدل از ماوس بی‌سیم شرکت اپل است. در سال ۲۰۱۷ جانی آیو مدیر سابق تیم طراحی صنعتی اپل نیز ادعا کرده بود که از طراحی این محصول، به خصوص پورت لایتنینگ زیر آن اصلا راضی نیست و در زمان شارژ عملا دستگاه بلااستفاده می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران فعلی اپل از طراحی، ظاهر و قابلیت‌های آن راضی هستند و تمایلی به تغییر آن ندارند. اپل حتی در زمان تغییر کلی آیمک و رونمایی از نسخه ۲۴ اینچ مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون آن، اقدامی برای تغییر مجیک ماوس نکرد و هماند ماوس قدیمی را با رنگ‌بندی جدید در بسته بندی آیمک ۲۴ اینچ عرضه کرد.

  • اپل پنسل ۲

اپل پنسل ۲ از لحاظ کاربری روی ایپد‌ها یکی از محصولات کاربردی به حساب می‌آید. تجهیز به سیستم شارژ مگنتی به همراه هپتیک انجین یکی از مشخصه‌های ویژه این محصول به حساب می‌آید. با این حال اپل از اکتبر ۲۰۱۸ که این محصول را رونمایی کرده تا به امروز اقدامی برای به‌روز کردن این محصول و ارائه قابلیت‌های ویژه در آن نکرده است.

  • مک مینی با قدرت پردازش بالا

اپل با معرفی اپل سیلیکون، اقدام به عرضه مک مینی با تراشه M1 کرد. با این حال به نظر می‌رسد که مک مینی از جمله محصولاتی نیست که اپل به صورت سالیانه آماده به‌روزرسانی کند. آخرین مدل مک مینی در نوامبر ۲۰۲۰ رونمایی شد. پس از آن نیز مک مینی قبلی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود. احتمالا مک مینی در جدول زمانبندی شرکت اپل هر دو سال یکبار به روز می‌شود

  • ایرپاد پرو

ایرپاد پرو از اکتبر ۲۰۱۹ به امروز مدل جدیدی به خود ندیده است. تنها در سال ۲۰۲۰ اپل همان مدل قدیمی را با پشتیبانی از شارژ مگ سیف آماده عرضه به بازار کرد، با این حال خبرهای امیدوار کننده‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت اپل تصمیم به رونمایی از ایرپاد پرو نسل ۲ در سال ۲۰۲۲ میلادی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373