لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی نام تجاری PlayStation VR2 را تایید کرد

سونی نام تجاری PlayStation VR2 را تایید کرد

شرکت سونی امروز صبح در جریان کنفرانس CES 2022 نام تجاری PlayStation VR2 را تایید کرد و اعلام کرد که قرار است محصولی تحت این نام آماده عرضه به بازار شود.

جیم رایان مدیرعامل اجرایی و مدیر بخش سرگرمی سونی در جریان کنفرانس این شرکت در نمایشگاه CES 2021 از این نام تجاری در کنار نام یک بازی واقعیت مجازی به نام Horizone رونمایی کرد. سونی اعلام کرده که این بازی قرار است با کیفیت 4K HDR با فریم ریت ۹۰ تا ۱۲۰ هرتز آماده اجرا روی پلی استیشن ۵ باشد. سونی قرار است تحت این نام تجاری یک هدست واقعیت مجازی را آماده عرضه به بازار کند. کاربر می‌تواند تا ۱۱۰ درجه از زاویه دید بازی‌ها و محتوای مجازی را در اختیار داشته باشد.

البته سونی هنوز اطلاعاتی از نحوه عملکرد این هدست واقعیت مجازی ارائه نداده است و معلوم نیست که این محصول با چه مشخصات فنی دیگری آماده عرضه می‌شود. سونی در عین حال در مورد کنترل‌های جدیدی با عنوان Sens Controler سخن به میان آورده که امکان کنترل بازی را به کاربر می‌دهد.

نکته جالب اینجاست که حدود دوسال پیش در همین روزها بود که سونی نام پلی استیشن ۵ را به عنوان نسل بعدی کنسول‌های بازی خود تایید کرده بود و اعلام کرده بود که کنسول بعدی به زودی آماده عرضه خواهد شد. در آن زمان نیز سونی هیچ اطلاعاتی از مشخصه‌های فنی پلی استیشن ۵ و ظاهر آن ارائه نداده بود.

علاوه بر این Horizon Call of the Mountain قرار است به عنوان یک بازی اختصاصی جدید با پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی آماده عرضه به گیمرها شود که تجربه‌ای بی‌نظیر را با خود به همراه خواهد داشت. سونی در تلاش است با هدست واقعیت مجازی و بازی‌های اختصاصی خود موفقیت بیشتری  را در زمینه توسعه و اجرای بازی‌های مختلف فراهم کند و کاربران بیشتری را به سمت اجرای بازی‌های باکیفیت‌تر متمایل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420