لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل دارای سه نمایشگر خواهد بود

هدست اپل دارای سه نمایشگر خواهد بود

راس یانگ تحلیلگر نمایشگرهای تعبیه شده در دستگاه‌های هوشمند، امروز دومین شایعه در مورد هدست اپل را مطرح کرده و طی آن ادعا کرده که این محصول دارای سه نمایشگر است.

این تحلیلگر ادعا کرده که اپل در توسعه هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود از دو نمایشگر Micro OLED و یک نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند. اپل تصمیم دارد تا در زمینه تامین پنل‌های نمایشگر Micro OLED در هدست واقعیت افزوده با شرکت سونی همکاری کند. البته اپل برای تامین نمایشگر AMOLED با هیچ شرکتی مذاکره نکرده است و معلوم نیست که تامین کننده این قطعه چه شرکتی خواهد بود.

سونی اخیرا از نمایشگرهای 4K جدید خود با تراکم پیکسلی ۴۰۰۰ PPI رونمایی کرده است که امکان استفاده در دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را دارد. اولین محصول سونی نیز که امروز با همین فناوری معرفی شد پلی استیشن وی آر ۲ بوده است. اپل در حقیقت از همین فناوری در توسعه هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده خود استفاده خواهد کرد.

راس یانگ در نهایت با توجه به این ادعاها پیش بینی کرده که شرکت اپل هدست واقعیت افزوده خود را با قیمتی بسیار بالا در مقایسه با محصولات دیگر خود آماده عرضه به بازار می‌کند. این محصول قرار است احتمالا با قیمت سه هزار دلار آماده فروش از طرف اپل شود که نشان‌دهنده یک محصول پریمیوم همراه با فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد بود.

گفتنی است که اپل احتمالا از این محصول در نیمه دوم ۲۰۲۲ رونمایی و آن را برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی آماده عرضه به بازار خواهد کرد. امروز یک شایعه دیگر نیز در مورد این محصول منتشر شده بود که بر اساس آن مشخص شده بود که شرکت اپل در تلاش برای تعبیه لنز پنکیک در این محصول است و امکان تشخیص سریع و باکیفیت تصاویر اطراف را برای دستگاه، پردازنده و کاربر فراهم می‌آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420