لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم دک کنسول بازی همراه Valve رونمایی شد

استیم دک کنسول بازی همراه Valve رونمایی شد

استیم دک که توسط شرکت Valve ساخته شده و قرار بود در دسامبر ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار گیرد، سرانجام به طور رسمی عرضه شد.

عرضه استیم دک به دلیل مشکلات زنجیره تامین به تاخیر افتاد، اما اکنون که عرضه شده فقط به تعداد معدودی از کاربران می‌رسد و بسیاری از سفارش‌ها در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ قابل دسترسی می‌شوند. رئیس این شرکت گفت که کمبود تعداد این دستگاه‌ها به دلیل افزایش تقاضا است و ربطی به تامین آن ندارد.

شرکت Valve  روز جمعه گذشته شروع به تماس گرفتن با افرادی کرد که استیم دک را پیش خرید کرده‌اند. بنابراین، مشتریان سه روز فرصت دارند که بعد از دریافت ایمیل از این شرکت، خرید خود را کامل کرده و در غیر این صورت نوبت خود را از دست بدهند.

هنوز معلوم نیست مشتریان چه وقت دستگاه خود را دریافت خواهند کرد، اما بنا به قول این شرکت، ارسال کالا از ۲۸ فوریه آغاز خواهد شد.

قیمت نسخه اصلی استیم دک ۳۴۹ پوند و دارای فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت است، در حالی که نسخه‌های رده بالا با قیمت ۵۶۹ پوند و دارای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

یکی از نکات مهم در فروش استیم دک، آرشیو بازی‌ها با بیش از ۶۲۰۰۰ بازی است که همه این عناوین قابل بازی هستند. یکی از طراحان این شرکت گفت که آرشیو بازی، قلب آغاز به کار این دستگاه است.

تمام نسخه‌های استیم دک را می‌توان با کارت MicroSD ارتقا داد، همچنین این دستگاه می‌تواند از کارت MicroSD یک ترابایتی پشتیبانی کند.

عمر باتری این دستگاه بسته به میزان استفاده، تا هشت ساعت شارژ دارد که که میزان مصرف شارژ از یک بازی به بازی دیگر متفاوت است. گفته شده باتری این دستگاه قابل ارتقا است، اما تعویض باتری یا خارج کردن آن کار بسیار سختی است.

استیم دک اولین کنسول دستی بازی شرکت Valve است که مثل یک کامپیوتر کامل بوده و از لحاظ ظاهری به نینتندو سوئیچ شباهت زیادی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420