لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایپکس لجندز برای آیفون و آیپد به کشورهای بیشتر میاید

ایپکس لجندز برای آیفون و آیپد به کشورهای بیشتر میاید

توسعه‌دهندگان ایپکس لجندز به تازگی اعلام کرده‌اند که این بازی به زودی برای ایفون و ایپد آماده عرضه به کشورهای بیشتری می‌شود و گیمرها می‌توانند این بازی را از طریق دستگاه‌های مبتنی بر ای او اس و آیپد او اس اجرا کنند.
وب سایت رسمی موسسه Respawn اعلام کرده که ایپکس لجندز قرار است برای کشورهای استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، فلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو و آرژانتین و به همراه کلمبیا آماده عرضه شود.

تا پیش از این محدودیت‌های ویژه‌ای برای دسترسی به این بازی در کشورهای مختلف وجود داشت، اجرای نسخه موبایل این بازی در برخی از کشورها امکان پذیر نبود و کاربران اغلب برای اجرا مستلزم تغییر ای پی خود بودند که این موضوع نیز تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌کرد و امکاناتی محدود را در اختیار کاربران قرار می‌داد. اما حالا ایپکس لجندز قرار است در نسخه موبایل از کشورهای بیشتری پشتیبانی کند و کاربران بیشتری امکان دسترسی به این سرویس و بازی را داشته باشند.

گفتنی است که استفاده از این بازی بتل رویال در تلفن‌های هوشمند همچنان برای کشورهای دیگر محدودیت‌های ویژه‌ای دارد و توسعه‌دهندگان آن برای تمامی کشورهایی که نسخه کامپیوتر و کنسول این بازی را ارائه داده‌اند، امکان اجرای نسخه موبایل را عرضه نکرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که این بازی نیز همانند پابجی موبایل محدودیت‌های خود را کمتر از گذشته کند و امکان اجرای بازی‌های مختلف را به صورت سریع و بهینه به کاربران خود ارائه دهد.

الکترونیک آرتس از سال ۲۰۱۹ امکان اجرای ایپکس لجندز را به کاربران آمریکایی از طریق موبایل ارائه داده است با این حال برخی از محدودیت‌های ویژه هنوز پابرجاست و کاربران محدودیت‌های ویژه‌ای برای اجرای ایپکس لجندز در کشورهای مختلف از طریق موبایلد دارند که به نظر می‌رسد در آینده نزدیک این محدودیت‌ها همانند پابجی در اپ استور حل شود و یک بازی کاملا پشتیبانی شده در نقاط مختلف را در اختیار کاربران آماده عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420