لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم پرداخت Apple Pay در روسیه به حالت تعلیق درآمد

سیستم پرداخت Apple Pay در روسیه به حالت تعلیق درآمد

بعد از حمله روسیه به اوکراین دولت ایالات متحده و اتحادیه اروپا برخی تحریم‌های اقتصادی را را بر این کشور تحمیل کرده که شامل محدودیت تراکنش‌های خارجی بانک‌های روسیه می‌شود. در نتیجه این تحریم‌ها، سیستم پرداخت Apple Pay و Google Pay و سایر کیف‌های دیجیتالی در روسیه به حالت تعلیق درآمدند.

همان‌طور که بانک مرکزی روسیه در وب‌سایت Business Insider بیانیه‌ای منتشر کرده، پنج بانک عمده و مهم روسیه به دلیل اعملا تحریم از سوی سایر کشورها، تحت محدودیت‌های عملیاتی بین‌المللی قرار گرفتند.

مشتریان این بانک‌ها به مدت طولانی نخواهند توانست از کارت‌های پرداختی برای خارج از کشور استفاده کنند یا حتی نمی‌توانند پرداخت‌های آنلاین را برای شرکت‌های ثبت شده در کشورهای مذکور انجام دهند.

این بیانیه اسامی بانک‌های مورد تحریم را اعلام کرده که شامل VTB Group، Sovcombank، Novikombank، Promsvyazbank و Otkritie است. بانک مرکزی روسیه اعلام کرده که کارت‌هایی که توسط این پنج بانک صادر شده‌اند، نمی‌توانند به مدت طولانی با Apple Pay یا Google Pay وابسته به دولت آمریکا، کار کنند.

لازم به ذکر است که مشتریان روسیه در حال حاضر می‌توانند با استفاده از کارت‌های فیزیکی، پرداخت‌های بدون واسطه در روسیه را انجام دهند، اما فعلا کیف‌های دیجیتالی اپل و گوگل به مدت نامحدودی در حالت تعلیق هستند.

بعد از دستور حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه توسط رئیس جمهور ولادمیر پوتین و شروع جنگ در این منطقه، محرومیت‌ها اعلام شدند. همچنین ایالات متحده و اتحادیه اروپا، انگلیس، ژاپن و استرالیا محرومیت‌های اقتصادی را بر روسیه اعمال کردند.

سوئیفت یا همان انجمن بین‌المللی ارتباطات مالی اخیرا اعلام کرد که آماده اجرای تحریم‌های مالی علیه بانک‌های روسیه است و اکنون در حال مذاکره با مقامات اروپا برای تعیین موسسات و بانک‌های روسیه به منظور اعمال تحریم مالی است.

با اجرا شدن تحریم‌های سوئیفت در روسیه، بسیاری از موسسات مالی موفق به ارسال پول به داخل یا خارج از کشور نخواهند شد، این موضوع به خصوص بر خرید نفت و گاز روسیه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427