لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شناخته‌شده‌ترین برند آمریکا شد

اپل شناخته‌شده‌ترین برند آمریکا شد

نتایج یک نظرسنجی نشان داده که شرکت اپل برای بار دیگر به عنوان شناخته‌شده‌ترین برندی معرفی شده است که کاربران آمریکایی با آن سروکار دارند.

در این نظرسنجی نام ۲۹۳ برند مهم که آمریکایی‌ها ممکن است به صورت روزمره با آن ارتباط داشته باشند، آمده است که شرکت اپل به عنوان مهم‌ترین آن‌ها شناخته شده است. در میان اپل نام‌های تجاری دیگر شامل پلاتون، اسپاتیفای، Bose، اندروید، اینستنت‌پات، پلی استیشن، فیت بیت و تد نیز دیده می‌شود.

این نظرسنجی در میان ۱۳۵۰۰ آمریکایی صورت گرفته که نشان می‌دهد مصر‌ف‌کنندگان آمریکا با ۲۷ دسته از صنایع مختلف در آمریکا ارتباط نزدیک دارند. در تمامی این نام‌های تجاری و البته تمامی دسته‌بندی‌های روزمره، شرکت اپل به عنوان برترین و اولین برند شناخته شده در آمریکا معرفی شده است که کاربران آمریکایی به صورت روزمره با آن سروکار دارند و با آن در ارتباط هستند.

بر اساس گزارش منتشر شده از برگزار کننده این نظرسنجی، برند‌های شناخته شده به روند زندگی روزمره انسان‌ها و ایجاد دیدگاهی تاریخی در آینده از روند زندگی روزمره افراد کمک خواهند کرد.

گفتنی است که نام‌های پلاتون، اسپاتیفای، Bose و اندروید در پنج برند شناخته شده برتر آمریکا جا گرفته‌اند.

شرکت اپل تا به امروز بارها و بارها از دیدگاه‌های مختلف به عنوان مهم‌ترین برند سراسر دنیا و البته کشورهایی نظیر آمریکا شناخته شده است. این شرکت با تولید محصولاتی که به صورت روزمره کاربران با ان سروکار دارند توانسته جایگاه خود را در صدر جدول شرکت‌های مهم قرار دهد و محصولاتی با کیفیت‌تر از رقبا و البته دارای نوآوری‌های ویژه در زمینه تسهیل روند کارها را توسعه دهد.

اپل تاپیش از این نیز مقام برتر S&P500 را از آن خود کرده بود و در رتبه بندی‌های کشوری و بین‌المللی که توسط سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود جایگاه ویژه‌ای را به دست آوریده است که در نوع خود جای تحسین بسیار ویژه‌ای دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت