لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس اشتراکی پلی استیشن اسپارتاکوس به زودی منتشر می‌شود

سرویس اشتراکی پلی استیشن اسپارتاکوس به زودی منتشر می‌شود

سونی قرار است  به زودی سرویس اشتراکی جدیدی با عنوان پلی استیشن اسپارتاکوس را با  سه سطح Essential، Extra و Premium به کاربران خود ارائه دهد.

بعد از موفقیت چشمگیر سرویس اشتراکی بازی‌های مایکروسافت با عنوان ایکس باکس گیم پس، سونی نیز در حال تقویت سرویس خود، PlayStation Now است که با بازی‌های بیشتر و گزینه‌های چند سطحی با عنوان پلی استیشن اسپارتاکوس قابل دسترسی خواهد شد.

اخیرا گزارشی توسط وب‌سایت VentureBeat منتشر شده که نشان می‌دهد پلی استیشن اسپارتاکوس در سه لایه یا سطح به کاربران ارائه می‌شود که شامل Essential، Extra و Premium است. طبق این گزارش، این نام‌ها قبل از انتشار رسمی سرویس احتمالا تغییر خواهند کرد.

اولین سطح این طرح Essential، با پرداخت ۱۰ دلار آمریکا، مجموعه کوچکی از بازی‌ها را هر ماه ارائه می‌دهد. سطح Extra با پرداخت ۱۳ دلار آمریکا شروع شده و علاوه بر ارائه بازی‌های Essential به طور ماهیانه، دسترسی به فهرست بزرگی از عناوین پلی استیشن مشابه سرویس PlayStation Now را امکان پذیر می‌کند.

سطح Premium شامل هر دو سطح دیگر به همراه قابلیت‌های استریم PlayStation Now است که آرشیوی از بازی‌های کلاسیک و یک قابلیت جدید Game Trials بوده که به بازیکنان اجازه امتحان کردن بازی‌های جدید را قبل از خرید آن‌ها، می‌دهد.

این گزارش بیان می‌کند که تریل‌ها مثل بازی‌های الکترونیک آرتز احتمالا دارای زمان محدودی برای اجرا  هستند. همچنین پر هزینه‌ترین اشتراک برای کاربران پلی استیشن، سطح Premium با پرداخت ماهیانه ۱۶ دلار است.

این یک طرح کلی احتمالی از سرویس پلی استیشن اسپارتاکوس است که به تقویت پلی استیشن پلاس کمک کرده و می‌تواند برنامه را به رقیب بزرگتری برای گیم پس تبدیل کند.

ایکس باکس در ماه گذشته اعلام کرد که ۲۵ میلیون اشتراک برای سرویس گیم پس داشته است که با اضافه شدن اکتیویژن بلیزارد به آن، می‌تواند رشد بسیار سریع‌تری داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که سونی طی چند هفته آینده، به مرحله آزمایشی اسپارتاکوس و به هدف اعلام این پروژه در ماه مارس حرکت می‌کند و احتمالا تا پایان سال جاری می‌توان منتظر انتشار این سرویس در کنسول‌های پلی استیشن بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت