لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولد ۶۷ سالگی استیو جابز

تولد ۶۷ سالگی استیو جابز

استیو جابز متولد ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ میلادی است و اگر زنده بود، اکنون تولد ۶۷ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت. جابز موسس و مدیر عامل قبلی شرکت اپل بود که به طرز غم‌انگیزی بعد از یک دوره تحمل بیماری، در سال ۲۰۱۱ چشم از جهان بست.

شرکت اپل با رهبری استیو جابز، جهان را تغییر داد، این تغییر از عرضه اولین کامپیوتر این شرکت در سال ۱۹۷۶ شروع و تا عرضه آیپاد، آیفون و آیپد و غیره ادامه داشته است.

جابز شرکت اپل را با همکاری استیو وزنیاک در سال ۱۹۷۶ تاسیس کرد، اما در سال ۱۹۸۵ آنجا را به هدف پایه‌گذاری شرکت NeXT ترک کرد. سپس اپل شرکت NeXT را در سال ۱۹۹۷ تصاحب کرده و استیو دوباره به این شرکت پیوست و تا ۲۰۱۱ در سمت مدیر عاملی باقی ماند.

بعد از ملحق شدن جابز به شرکت اپل، او بر راه‌اندازی محصولات متعددی نظارت کرد که در نهایت این شرکت را به غول فناوری در دنیا تبدیل کرد. بعد از عرضه آیفون در سال ۲۰۰۷، اپل با رونمایی از مک و آیپاد به یک موفقیت جهانی دست یافت. جابز این شرکت را با فرهنگ نوآوری و خلاقیت هدایت کرد که امروزه نیز در همین مسیر جلو می‌رود.

بعد از مرگ جابز در ۲۰۱۱، تیم کوک که قبلا به عنوان رئیس بخش اجرایی در اپل کار می‌کرد، به سمت مدیر عامل منصوب شد. او گفت که تفکر جابز، کمال‌گرایی پایدار و مداوم، تعهد به سخت‌کوشی و تمایل و اشتیاق زیاد به نوآوری، همگی پایه اپل را تشکیل دادند.

جابز یکی از معدود افرادی دردنیا است که کاراکتر جذاب و کاریزماتیک دارد که با چند ویژگی مهم، تاثیرگذارترین فرد در حوزه تکنولوژی شناخته شده است.

یکی از مهمترین تواناییهای او در قانع کردن مردم بود که می‌توانست از یک ملاقات ساده، به قراردادی پرمنفعتی برسد. در واقع او به خوبی می‌توانست افراد را متقاعد کند، به همین دلیل خواسته‌هایش را بسیار صریح و روشن بیان می‌کرد و یک سوال را تا جایی تکرار می‌کرد که پاسخ آن را در نهایت پیدا کند.

او همچنین به جای ثروت اندوزی، به ارائه محصول ماندگار با کیفیت بالا بسیار اهمیت می‌داد، علیرغم این، او به ثروت فراوانی دست یافت. می‌توان گفت او بیشتر از هر چیزی به تغییر زندگی افراد توسط محصولاتش اهمیت می‌داد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420