لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوست آف سوشیما برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

گوست آف سوشیما برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

کاربران و مشترکین پلی استیشن پلاس می‌توانند چهار بازی رایگان شامل Ghost of Tsushima: Legends و Team Sonic Racing را در ماه آینده بازی کنند.

سونی اخیرا گروه بعدی بازی‌های رایگان را برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس معرفی کرده است. بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس شامل Ghostrunner، Ghost of Tsushima: Legends، Team Sonic Racing، Ark: Survival Evolved است.

بازی‌های رایگان در روز اول مارس منتشر می‌شوند، بنابراین کاربران باید مطمئن باشند که قبل از این تاریخ بازی‌های فوریه را در PS Plus دریافت کرده باشند.

Ghost of Tsushima: Legends به عنوان پاداشی برای کاربران پلی استیشن ۴ و ۵ نامیده شده  که احتمالا طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند اما اگر گیمرهایی که قبلا  این بازی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به حالت‌های چندگانه Legends دسترسی داشته باشند. علیرغم این، لجندها تجربه چندنفره سرگرم‌کننده‌ای هستند که شامل حالت‌های همکاری و رقابتی می‌شوند.

برای یک تجربه چند کاربره خانوادگی یا دوستانه، مشترکین پلی اسیتیشن پلاس می‌توانند Team Sonic Racing را بررسی کنند، یک بازی مسابقه‌ای کارتونی است که در ۲۰۱۹ منتشر شد. تیم این مسابقه دارای ۱۵ کاراکتر قابل بازی از تاریخچه سونی است.

بازی Ark: Survival Evolved، در سبک بقا ساخته شده که در جزیره دور افتاده‌ای با حیوانات ما قبل تاریخ و دایناسورهای غول پیکر و سایر بازیکنان که همگی بسیار خطرناک هستند، اتفاق می‌افتد.

لازم به ذکر است که فقط نسخه پلی استیشن ۵ Ghostrunner در ماه مارس برای مشترکین قابل دسترسی است. در این بازی اکشن و سریع، بازیکن در کفش جک قرار گرفته که او باید مناطق خطرناک را در حال مبارزه با دشمنان و حل معماهای این پلتفرم، طی کند.

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای مارس ۲۰۲۲

  • Ghostrunner — PS5
  • Ghost of Tsushima: Legends – PS4/PS5
  • Ark: Survival Evolved — PS4
  • Team Sonic Racing — PS4

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420