لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ می‌تواند نشانه‌های زودرس مشکل تیروئید را شناسایی کند؟

اپل واچ می‌تواند نشانه‌های زودرس مشکل تیروئید را شناسایی کند؟

یک دانشجوی رشته پرستاری در استرالیا در نتیجه تحقیقات خود اعلام کرده که قابلیت نوتیفیکیشن ضربان قلب در اپل واچ می‌تواند نشانه‌های اولیه اختلال در عملکرد تیروئید را در بیماران تشخیص دهد.

قابلیت نوتیفیکیشن ضربان قلب در اپل واچ به صورت مداوم در حال اندازه گیری ضربان قلب کاربران است و در زمانی که میزان ضربان قلب کاربران به بیشتر از سطح قابل توجه برسد، نوتیفیکیشن مربوط هشدار به کاربران نشان داده می‌شود. در این میان، تحقیقات نشان داده که همین قابلیت می‌تواند برای تشخیص نشانه‌های زودرس اختلال در کارکرد تیروئید نیز مورد استفاده قرار گیرد. این علائم در صورت امکان تشخیص توسط اپل واچ امکان آگا‌ه‌سازی فرد را چندین ماه پیش از بروز اختلالات پیشرفته دارد و می‌تواند جان افراد را نجات دهد.

دانشجوی مذکور از طریق شبکه اجتماعی تیک تاک پیشنهاد خود را به اپل داده است. پست تیک تاک این دانشجو، در روز دوم فوریه ۲۰۲۲ منتشر شده و طی آن این محقق اعلام کرده که این قابلیت برای تشخیص کم‌کاری تیروئید نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است که شرکت اپل در حال حاضر هیچ واکنشی به این موضوع نداشته است و معلوم نیست که نسل بعدی ساعت

قابلیت Heart rate Notification در حال حاضر برای تشخیص افزایش یا کاهش بیش از اندازه ضربان قلب، آریتمی قلب و مواردی مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا به امروز نیز توانسته عملکرد خوبی برای تشخیص بیماری کاربران داشته باشد. شرکت اپل در طول چند سال گذشته قابلیت‌های سلامتی زیادی از جمله تشخیص آریتمی قلب، فیبرالاسیون دهلیزی، گرفتن نوار قلب از طریق قابلیت ECG و تشخیص سطح اکسیژن خون را به به اپل واچ آورده است. با این حال این شرکت در تولید سری هفتم ساعت‌های هوشمند خود قابلیت‌های سلامتی را گسترش نداده بود که این امر با نارضایتی برخی از کاربران مواجه شده بود. به نظر می‌رسد که شرکت اول تصمیم داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420