لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپکس لجندز آماده تغییر کلی در استانه سه سالگی می‌شود

اپکس لجندز آماده تغییر کلی در استانه سه سالگی می‌شود

سه سال از زمان عرضه اولیه اپکس لجندز می‌گذرد و حالا این بازی در حال آماده‌سازی خود برای اعمال تغییراتی اساسی است.

استیو فرریا کارگردان اپکس لجندز به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge اعلام کرده که قرار است تغییراتی اساسی در این بازی اعمال شود. این تغییرات قرار است به صورت تدریجی و در طول سال ۲۰۲۲ روی این بازی اعمال شوند. کارگردان اپکس تاکید کرده که پس از اعمال تمامی این مجموعه تغییرات بازی اپکس لجندز دیگر مانند نسخه سه سال گذشته خود نخواهد بود و یک بازی جدید و کاملا متفاوت محسوب می‌شود.

گیمرها نیز باید منتظر بازی کاملا متفاوتی باشند که برخلاف گذشته دیگر از المان‌های قدیمی استفاده نمی‌کند و یک عنوان متفاوت و به شدت هیجان انگیز‌تر خواهد بود.

اپکس لجندز تا به امروز توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند. این بازی رکورد ۲۵ میلیون ثبت نام تنها در یک هفته را دارد و از مرز ۱۰۰ میلیون بازیکن در مدت زمانی کوتاه گذشت. همین موضوع باعث شده تا استودیوی Respawn Entertainment که تحت نظارت الکترونیک آرتس فعالیت می‌کند با دقت بیشتری تغییرات خود را روی این بازی اعمال کند و تلاش کند تا به صورت مداوم این بازی را هیجان انگیز و دوست‌داشتنی نگه دارد.

به عنوان مثال این تغییرات قرار است به گسترش تعداد DeathMatch به بازی گروه‌های ۹ نفر در مقابل ۹ نفر تبدیل شود. علاوه بر این در بخش بتل رویال دیگر جمع‌آوری و گشتن به دنبال ابزارها، سلاح و تجهیزات قرار نیست وجود داشته باشد و به جای آن کاربران پیش از سقوط به زمین بتل رویال می‌توانند لو‌دآوت خود را انتخاب کنند. جمع‌آوری لوت نیز از این بازی حذف شده و به جای آن کاربران می‌توانند از پکیج‌هایی که از آسمان روی زمین بتل رویال فرود میاید برای انتخاب موارد بیشتر استفاده کنند.

اپیکس لجندز در حال توسعه نسل بعدی بتل رویال است و قرار نیست روندی تکراری همانند گذشته را ادامه دهد. این موضوع البته که به مذاق بسیاری از گیمرهای خوش میاید، بااین حال باید در نظر داشت که ممکن است برخی از گیمرهای ناراضی را نیز از  خود دلسرد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420