لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل استادیا در آستانه فراموشی است؟

گوگل استادیا در آستانه فراموشی است؟

عرضه سرویس گیمینگ ابری گوگل استادیا نه تنها به عنوان رقیبی واقعی برای سونی، نینتندو و مایکروسافت تبدیل نشده، بلکه به یک پلتفرم ساده مبتنی بر فناوری برای شرکای صنعت گیم تبدیل شده است.

گوگل استادیا با این ایده پا به عرصه ارائه سرویس گیمینگ ابری گذاشت که به جای تهیه سخت افزارهای حرفه‌ای برای بازی، تمام ابزار لازم برای اجرای یک بازی ویدیویی قوی را در اختیار گیمرها قرار دهد و بار سنگین پردازش اجرای بازی‌ها را بر عهده سرورهای خود بگذارد.

با گذشت زمان، انتظار می‌رفت که این پلتفرم به ارائه بازی به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این صنعت برسد، ولی ظاهرا نتوانست انتظارات گیمرها و کاربران خود را برآورده کند.

اکنون گوگل استادیا به جای جذب بازی‌های بیشتر، به ارائه عناوین شرکت‌هایی چون Ploton، Bungie و Capcom پرداخته است. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که اولین بازی شرکت دوچرخه پلوتون با عنوان  Lanebreak، توسط فناوری بازی‌های ابری گوگل یا گوگل استریم پشتیبانی می‌شود.

بسیاری از کارکنان این شرکت اشاره کرده‌اند که خیلی بعید به نظر می‌رسد پلتفرم بازی های ابری گوگل استادیا بتواند تغییر رویه دهد، به خصوص که شرکت یوبی سافت در حال ارائه بهترین و جدیدترین بازی‌های خود در این پلتفرم است.

منابع آگاه گفته‌اند که فیل هریسون مدیر گوگل استادیا به جیسون روزنتال مدیر ارشد سرویس‌های مشترکین گزارشی ارائه کرده و طی آن اشاره کرده است که استادیا انتظارات داخلی گوگل را برآورده نکرده و اهداف فروش را فراموش کرده است، ضمن اینکه ده‌ها میلیون دلار برای امنیت پورت‌های هر بازی در این پلتفرم پرداخت کرده است.

به نظر می‌رسد که پلوتون تنها شرکتی نیست که از پلتفرم گوگل استادیا با عنوان برچسب سفید استفاده می‌کند، شرکت مخابرات آمریکا AT&T نیز تایید کرد که اکتبر گذشته توانست دسترسی رایگان مبتنی بر وب را برای اجرای بازی Batman: Arkham Knight با فناوری استادیا ارائه کند.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که شرکت Capcom در حال مذاکره با گوگل استادیا است که بتواند از این پلتفرم برای دسترسی به بازی‌های مبتنی بر وب استفاده کند. گفته شده است سونی قصد دارد آن را با قیمت 3.6 میلیارد دلار خریداری کند، در حالی که سعی می‌کرد پلتفرم استریم خودش را بسازد.

سخنگوی گوگل اشاره کرده است که همچنان بر ارائه بازی‌های عالی از شرکت‌های باز‌ی‌سازی در استادیا در سال جاری میلادی متمرکز هستند و با وجود ۲۰۰ عنوان بازی در حال حاضر، انتظار دارند که بیش از ۱۰۰ عنوان بازی دیگر به این پلتفرم اضافه شود، همچنین اکنون ۵۰ بازی در استادیا پرو قابل دسترسی هستند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420