لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل اتصال دوربین فوجی‌فیلم با مک او اس در آینده برطرف می‌شود

مشکل اتصال دوربین فوجی‌فیلم با مک او اس در آینده برطرف می‌شود

فوجی‌فیلم به تازگی اعلام کرده که در حال توسعه نسخه‌ای جدید از فریم‌ویر دوربین‌های سری X و GFX خود است که مشکل اتصال آن‌ها را با سیستم عامل مک او اس برطرف می‌کند.

بر اساس پستی که وب سایت رسمی فوجی‌فیلم منتشر کرده، این شرکت اعلام کرده که برخی از دوربین‌های دیجیتال سری ایکس و GFX به دلیل ساختار فریم ویر با مشکل مواجه هستند و این موضوع باعث شده تا اتصال آن‌ها با کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل مک او اس با مشکل مواجه شود.

ریشه این مشکل ربطی به کامیپوترهای مک ندارد

این مشکل مشخصا به فریم‌ویر دوربین‌های فوجی‌فیلم مربوط بوده و ارتباطی به کامیپوترهای مک ندارد. مشکل برای کاربرانی ایجاد می‌شود که بیش از ۴ هزار فایل را در کارت حافظه SDXC دوربین خود و آن هم فقط در یک فولدر یکتا ذخیره کرده باشند. زمانی که تعداد فایل ذخیره شده در یک فولدر کارت حافظه دوربین‌های دیجیتالی فوجی‌فیلم از مدل‌های یاد شده بیش از ۴ هزار باشد و کاربران از طریق اتصال دوربین به کامپیوتر یا اتصال کارت‌خوان SD در تلاش برای خروجی گرفتن از فایل‌ها با استفاده از کامیپوترهای مک باشند، این مشکل بروز می‌کند و برخی از محدودیت‌ها را برای کاربران ایجاد می‌کند.

البته از نظر فنی تعداد فایل‌ها باید دقیقا بیش از ۴۰۹۶ باشد که این مشکل برای کاربران ایجاد شود. فوجی‌فیلم نیز تایید کرده که این مشکل از ماه مه ۲۰۲۱ گریبان برخی از کاربران را گرفته است و آن دسته از افراد که مقدار زیادی عکس را در حافظه خود ذخیره‌کرده باشند با این چالش مواجه می‌شوند.

مدل‌های تحت تاثیر این مشکل مشخصا شامل GFX100, GFX100S, GFX50S II, X-Pro3, X-T4, X-S10, X-E4, X-T30 II, X100V هستند که قرار است در آینده نزدیک آپدیت فریم ویر برای آن ها منتشر شود. گفتنی است که مدل GFX50S و GFX50R و X-T3 در برخی از مدل‌های فریم ویر دچار همین مشکل شده‌اند.

فوجی‌فیلم تاریخ دقیق انتشار و روش نصب فریم ویر جدید را هنوز ارائه نداده است و معلوم نیست که از چه تاریخی کاربران امکان استفاده عادی از دوربین خود همراه با کامپیوترهای مک را خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420