لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماجراهای ایرتگ اپل تمامی ندارد

ماجراهای ایرتگ اپل تمامی ندارد

مردی در ایالت کنتیکت آمریکا، بعد از تلاش منجر به شکست برای تعقیب یک شخص، سرانجام از طریق پیدا شدن یک ایرتگ در وسیله نقلیه فرد قربانی توسط پلیس دستگیر شد.

ردیاب‌ ایرتگ اپل از زمانی که در آوریل گذشته عرضه شد تاکنون عناوین و جنجال‌های زیادی را به خود اختصاص داده‌ است

بنابر گزارشی از CTInsider، مردی در شهر واتربری از ایالت کنتیکت آمریکا، بعد از تلاش برای استفاده از ایرتگ برای ردیابی ماشین یک قربانی دستگیر شد.

طبق این گزارش، پلیس به دلیل یک نزاع خانگی به محل اعزام شد. بازپرس این پرونده، ایرتگی را در وسیله نقلیه قربانی پیدا کرد که بنابر گفته قربانی به منظور تعقیب ماشین او قرار داده شده است.

در این پرونده، ویلفرد گونزالس ۲۷ ساله به دو جنایت متهم شد که یکی از آن‌ها شامل تعقیب درجه یک یا تعقیب جنایی و نقض دستور حفاظتی می‌شود. گونزالس قبلا به جرم بزهکاری نیز متهم شده بود که با وثیقه ۱۰ هزار دلاری آزاد و قرار شد در ۳۰ مارس دوباره محاکمه شود.

این ماجرا کمی مشکوک و عجیب به نظر می‌رسد، زیرا ایرتگ به سرعت در ماشین قربانی پیدا شد که نشان می‌دهد واقعا به منظور تعقیب یا اهداف دیگری استفاده نشده است. دوم اینکه اگر ایرتگ به منظور تعقیب استفاده می‌شد، قربانی این پرونده اعلانی را در آیفون خود دریافت می‌کرد که وجود ایرتگ را هشدار می‌داد.

نکته مهم دیگری که در این ماجرا نهفته این است که اپل اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از تعقیب در نظر گرفته است، همچنین گونزالس می‌توانست برای تعقیب از ردیابهای دیگری استفاده کند.

از زمان عرضه ایرتگ تاکنون، موارد متعددی در مورد ردیاب اپل گزارش شده است، اما مهمترین چیزی که باید به خاطر سپرد قابلیت حفظ حریم خصوصی ایرتگ است که در بسیاری از موقعیت‌ها کار می‌کند.

بزرگترین مشکل با ایرتگ این است که هشدارها نمی‌توانند زمینه کافی برای موقعیت‌یابی ایرتگ را ارائه کنند و اپل باید بتواند با افزودن زمینه‌ای در اعلان‌ها، موقعیت ناشناخته ایرتگ را به آسانی نشان دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420