لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیو‌های بازی استیم دک می‌تواند در فضای ابری ذخیره شود

سیو‌های بازی استیم دک می‌تواند در فضای ابری ذخیره شود

استیم دک یکی از کنسول‌های بازی جنجالی است که در سال گذشته معرفی شد و حالا قرار است به زودی آماده عرضه به بازار جهانی و کشورهای مختلف شود. حال مشخص شده که سیوهای بازی در استیم دک می‌تواند در فضای ابری ذخیره شود.

قابلیت ذخیره سیو بازی‌ها از استیم دک در فضای ابری این امکان را به کاربران می‌دهد تا ادامه بازی‌های اجرا شده در استیم دک را در کامپیوتر شخصی و از طریق لانچر استیم اجرا کنند.

استیم دک سیوهای بازی را به صورت مداوم در فضای ابری سینک می‌کند که این امکان باعث می‌شود تا کربران به صورت مداوم امکان اجرای بازی میان کنسول و کامپیوتر را داشته باشند. فناوری پشت پرده این قابلیت Dynamic Cloud نام دارد که حتی در زمان اسلیپ بودن کنسول نیز می‌تواند به صورت مستقیم سیو‌های بازی را به فضای ابری انتقال دهد و کاربران می‌توانند صرفا با لاگین شدن از طریق اکانت یکتای خود در کامپیوتر ادامه بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

گفتنی است که فناوری Dynamic Cloud امکان تنظیم شدن را توسط کاربر فراهم کرده است. این موضوع به منزله آن است که کاربر می‌تواند این قابلیت را خاموش یا روشن کند. در صورت عدم فعال بودن فناوری یاد شده، سیو بازی به صورت محلی و فقط داخل خود کنسول قرار می‌گیرد که این موضوع باعث می‌شود تا کاربران روی دستگاه‌های دیگر به سیو بازی‌های خود دسترسی نداشته باشند.

گفتنی است که فرایند عرضه استیم دک قرار است از فوریه ۲۰۲۲ میلادی آغاز شود. با این حال در زمان عرضه این کنسول بازی، تعداد محدودی از بازی‌ها برای اجرا در آن بهینه‌سازی شده است و ممکن است عرضه بازی‌های بیشتر تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی به طول بیانجامد.

علاوه بر این باید یادآور شد که تمام بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم قرار نیست امکان اجرا در استیم دک را داشته باشند و شرکت Valve هنوز لیست کامل بازی‌های ارائه شده در این کنسول بازی را به طور کامل منتشر نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420