لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه چینی اپلیکیشن موبایل روبلاکس متوقف شد

نسخه چینی اپلیکیشن موبایل روبلاکس متوقف شد

بنابر گزارشی از TechCrunch، پنج ماه بعد از انتشار در چین، نسخه چینی روبلاکس از اپلیکیشن آی او اس و اندروید متوقف شد. این اپلیکیشن که به عنوان آزمایشی در همکاری با تنسنت یا همان شرکت بازی چینی منتشر شد، بعد از بازسازی در تاریخ دیگری در این کشور دوباره منتشر خواهد شد.

روبلاکس در هشتم دسامبر سال گذشته، به طور رسمی از فروشگاه‌های اپلیکیشن حذف شد و به عنوان نسخه ترجمه شده وب‌سایت روبلاکس چینی معرفی شد.

سخنگوی روبلاکس در بیانیه‌ای به وب‌سایت The Verge گفت که سال گذشته روبلاکس چینی را با عنوان LuoBuLeSi و با ارائه چشم‌انداز دنیای مجازی فراگیر از تجربیات سه‌بعدی در چین عرضه کردیم و در طول مسیر آن را آزمایش و تکرار کرده‌ایم. او همچنین بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای چشم انداز طولانی مدت نسخه چینی روبلاکس تاکید کرد.

سخنگوی این شرکت به The Verge در مورد دلیل توقف نسخه چینی روبلاکس گفت که برخی اقدامات مهم گذرا برای این نسخه ضروری به نظر می‌رسد که این پلتفرم را برای ساختن نسخه دیگر اپلیکیشن آماده می کند. او هیچ‌گونه جزئیاتی از زمان انتشار نسخه جدید منتشر نکرد.

اولین حضور کوتاه مدت روبلاکس در چین با چالش‌هایی همراه بود. بنابر گزارشی از Financial Times، این پلتفرم با رقبای چینی خود مبارزه می‌کند و در عین حال با چالش بزرگتر یا همان دولت چین مواجه شده است. این گزارش می‌گوید که روبلاکس به عنوان بازی آموزشی باید تابع استانداردهای دولت چین باشد که در نهایت برخی از ویژگی‌های آن سانسور شد.

در ماه نوامبر نیز اپیک گیمز مرحله آزمایشی بازی فورتنایت را علیرغم تغییرات زیاد برای مطابقت با قوانین سختگیرانه در چین تمام کرد. همچنین نسخه جهانی استیم نیز از اواخر دسامبر در چین ممنوع اعلام شد که احتمالا به دلیل جایگزینی با یک نسخه چینی بوده است.

لازم به ذکر است که رگولاتورهای چین، بازی‌های ویدیویی را برای مبارزه با اعتیاد به این مقوله تحت کنترل درآورده و کودکان می‌توانند تنها سه ساعت در هفته بازی کنند و از بازی کردن در ساعت ۸ تا ۱۰ شب منع می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427