لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکتیویژن از شرکت توزیع‌کننده تقلب‌های کال آف دیوتی شکایت کرد

اکتیویژن از شرکت توزیع‌کننده تقلب‌های کال آف دیوتی شکایت کرد

اکتیویژن از EngineOwning شرکت تبلیغ و توزیع‌کننده تقلب‌های بازی کال آف دیوتی و بسیاری از بازی‌های تیراندازی  آنلاین محبوب شکایت کرد.

شرکت Activision Publishing که زیرمجموعه اکتیویژن بلیزارد است علیه EngineOwning که تقلب‌های بازی کال آف دیوتی و سایر بازی‌های تیراندازی آنلاین محبوب را توزیع می‌کند، شکایت کرده و در جستجوی توقف نرم افزاری است که به بازیکنان اجازه تقلب در بازی‌های این شرکت را می‌دهد.

بر اساس این شکایت، اکتیویژن به دنبال توقف رفتار غیرقانونی سازمانی است که با فروش و توزیع محصولات نرم افزاری مخرب می‌تواند بازیکنان را قادر به استفاده از مزایای رقابت ناسالم در بازی‌های کال آف دیوتی ‌کند. این شرکت همچنین گفت که این فعالیت‌ها به بازی‌های اکتیویژن، تجارت کلی و تجربه جامعه بازیکنان آسیب می‌رساند.

طبق این شکایت، نرم افزار تقلب بازیکن را قادر به دستکاری در بازی‌های کال آف دیوتی برای کسب مزایای شخصی مثل هدف‌گیری سلاح‌ها، آشکار کردن مکان‌های مخالفان و غیره می‌کند. اکتیویژن می‌گوید متهمان با آگاهی از نقض قانون و گستاخانه به فعالیت خود ادامه داده‌اند.

شرکت توزیع‌کننده تقلب در این شکایت با عنوان 50”Does” نامیده شده است و به هویت برخی از افراد درگیر با EngineOwning اشاره کرده است که نام‌ها و ظرفیت واقعی متهمان از جمله موارد فردی یا شرکتی و غیره فعلا برای اکتیویژن ناشناخته است.

اکتیویژن اکنون همه تلاش خود را برای از بین بردن متقلبان در بازی‌های کال آف دیوتی انجام داده و توجه ویژه‌ای بر بازی محبوب Call of Duty: Warzone متمرکز کرده است. همچنین این شرکت سیستم ضد تقلب خود را در ماه دسامبر برای این بازی راه‌اندازی کرد و اعلام کرده تا کنون ۴۸ هزار اکانت متقلب را ممنوع کرده است.

این شرکت در شکایت خود اشاره کرده که صدها هزار اکانت تقلب را با استفاده از نرم افزار تقلب در بازی کال آف دیوتی طی سال گذشته شناسایی و ممنوع کرده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427