لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه‌گانه تامب رایدر تا سه روز دیگر رایگان شد

سه‌گانه تامب رایدر تا سه روز دیگر رایگان شد

اپیک گیمز از اول ژانویه ۲۰۲۱ سه‌گانه تامب رایدر را در وب سایت رسمی و فروشگاه آنلاین خود رایگان کرده و کاربران می‌توانند این سه بازی را به صورت رایگان در حساب کاربری خود دریافت کنند.

سه‌گانه یاد شده شامل Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition و the Tomb Raider: Game of the year می‌شود که به صورت رایگان امکان دریافت آن‌ها تا ششم ژانویه ۲۰۲۲ وجود دارد. کاربرانی که تمایل به دریافت رایگان این بازی دارند می‌توانند از همین حالا به حساب اپیک گیمز خود رفته و بازی یاد شده را برای دستگاه‌های خود دریافت و نصب کنند.

گفتنی است که این بازی‌ها پس از قرار گرفتن در حساب کاربری حتی پس از پایان تخفیف ویژه نیز قرار است به صورت رایگان امکان اجرا را داشته باشند و کاربران می‌توانند به طور کامل امکان اجرای آن را داشته باشند.

این سه‌گانه که به صورت رایگان آماده عرضه شده، دارای قیمت نسبتا زیادی است که در شرایط عادی باید هزینه آن پرداخت شود. این هزینه شامل موارد زیر است:

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration: 29.99 $

Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition: 39.99 $

Tomb Raider Game of the year: 19.99 $

در مجموع این بازی‌های سه گانه با قیمتی معادل ۹۰ دلار امکان خرید در شرایط عادی را دارند که در حال حاضر به صورت رایگان امکان دریافت آن‌ها فراهم شده است.

اپیک از پنجشنبه این هفته بازی های دیگری را آماده عرضه به کاربران می‌کند و این بازی‌ها با قیمت سابق آماده ارائه به کاربران خواهند شد.

گفتنی است که اپیک به صورت هفتگی هر پنجشنبه بازی‌های جدیدی را آماده عرضه به صورت رایگان می‌کند. این بازی‌ها در برخی اوقات از عناوین ارزان قیمت و در برخی از اوقات از عناوین قابل توجه و گران قیمت هستند که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب می‌کند. در صورت تمایل به اجرای این بازی‌ها می‌توانید با مراجعه به فروشگاه رسمی اپیک گیمز این بازی‌ها را به صورت هتفگی در اکانت خود دریافت کرده و در لانچز اپیک گیمز که روی کامپیوتر نصب می‌شود اجرا کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420