لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رایوت گیمز با پرداخت غرامت یک پرونده حقوقی را پشت سر گذاشت

رایوت گیمز با پرداخت غرامت یک پرونده حقوقی را پشت سر گذاشت

رایوت گیمز استودیوی توسعه دهنده لیگ آف لجندز اعلام کرد که برای حل و فصل دادخواستی که مربوط به پرونده تبعیض جنسیتی است، ۱۰۰ میلیون دلار را پرداخت خواهد کرد.

ناگفته نماند که غرامت اولیه ۱۰ میلیون دلار بود، ولی وکلای جدیدی که از طرف شاکیان استخدام شده‌اند فشار بیشتری برای پرداخت مبلغ غرامت وارد آورده‌اند که گویا به ثمر نشسته است.

وجوه غرامت به بیش از ۲۰۰۰ نفر از کارکنان سابق و کارکنان زن فعلی این استودیو پرداخت خواهد شد. جنی هریسون وکیل مدافع حقوق زنان از طرف کارکنان زن به نیویورک‌ تایمز گفت که نتایج حاصل از حل و فصل منصفانه است و او از کار کردن بر این پرونده احساس غرور می‌کند.

همچنین کوین کیش از دپارتمان حمایت از حقوق کارکنان در کالیفرنیا گفت که اگر دادگاه عالی لس‌آنجلس این مصالحه را تایید کند در این صورت می‌تواند پیامی به شرکت‌های کالیفرنیا ارسال کند که همه صنایع در این ایالت باید با موضوع پرداخت برابر و محیط کاری عاری از تبعیض جنسیتی و آزار و اذیت کارکنان بسیار جدی برخورد کنند.

بنابر گزارشی از نیویورک تایمز، بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان تمام وقت و ۱۳۰۰ نفر از کارکنان قراردادی که از نوامبر ۲۰۱۴ در استودیوی رایوت کار کرده‌اند مبلغ ۸۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و ۲۰ میلیون دلار دیگر نیز برای هزینه‌های قانونی و سایر موارد استفاده خواهد شد.

رایوت گیمز قرار است پولی را برای ایجاد برنامه‌های متنوع اختصاص دهد و یک حسابرسی شخص ثالث تجزیه و تحلیلی از برابری جنسیتی در پرداخت کارکنان و تکالیف شغلی ارائه دهد.

این استودیو در بیانیه‌ای گفت که برای این شرکت و افرادی که تجربه کمی درباره استانداردها و ارزش‌های این استودیو دارند، انجام این کار بسیار درست و الزامی است.

گفتنی است که استودیوی رایوت متعلق به تنسنت غول اینترنت چینی است. بنابر گزارش‌های منتشر شده، MOBA (میدان نبرد آنلاین چند نفره) هر سال میلیاردها دلار درآمد دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427