لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام روی تولیدکنندگان محتوا تمرکز بیشتری می‌کند

اینستاگرام روی تولیدکنندگان محتوا تمرکز بیشتری می‌کند

توسعه‌دهندگان اینستاگرام قرار است تمرکز بیشتری بر ویدیوهای این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۲ داشته باشند، همچنین این پلتفرم قصد دارد کنترل روی محتوای در حال انتشار را قویتر از گذشته پیگیری کند.

بعد از گذشت یک‌ سال از جنجال‌ها و چالش‌های اینستاگرام، آدام موسری مدیر عامل این پلتفرم اولویت‌های کلیدی این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

او اعلام کرده که مهمترین کاری که انجام خواهد شد، تمرکز بیشتر و قوی‌تر بر ویدیوهای اینستاگرام است که یعنی کاربران می‌توانند انتظار بیشتری از عملکرد ریلزها و جدول زمانی داشته باشند که ویدیو را بر سایر محتواهای دیگر در اولویت قرار می‌دهد.

این تغییر در اینستاگرام در حالی رخ می‌دهد که پلتفرم تیک تاک که زیرمجموعه متا نیست سال به سال در حال رشد و توسعه بوده و بیش از سه میلیارد دانلود در سرتاسر دنیا داشته است.

موضوعات بسیار مهم دیگر شامل تمرکز بر ریلز، تثبیت فرمت ویدیو و ساخت ابزار خلاقانه جدید، کنترل، مواردی مثل کنترل محتوای بزرگسالان، قابلیت مخفی کردن شمارش‌های لایک و غیره است.

این پلتفرم اعلام کرده است که تمرکز خود بر ویدیو را دوبرابر می‌کند که علمرد آن صرفا مانند یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری نباشد، همه فرمت‌های ویدیویی را در ریلز ادغام شده و به رشد این شبکه اجتماعی ادامه خواهند داد.

در ماه اکتبر اینستاگرام گفت که ویدیو خانه جدیدی برای IGTV، فید ویدیو و پخش زنده است. در حال حاضر، این قابلیت اینستاگرام در کنار ویلزها ظاهر می‌شود، اما ممکن است این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ادغام همه فرمت‌های ویدیویی باشد.

مورد مهم دیگری که اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ قرار است بر آن تمرکز بیشتری داشته باشد، شفافیت است. موسری بعد از جنجال‌های ایجاد شده درباره ارائه این پلتفرم به کودکان، سعی کرده است نحوه کار اینستاگرام را برای کاربران توضیح دهد. اوایل امسال، او استوری‌هایی درباره الگوریتم اپلیکیشن و معرفی قابلیت‌های کنترل جدید منتشر کرد.

موسری گفت: ما قصد داریم کار کردن بر ارائه کنترل‌ها را دوبرابر کنیم که می‌توانید آن را به مبحث شفافیت مرتبط بدانید. ما بر این باور هستیم که کاربران باید نحوه کار این پلتفرم را متوجه بشوند، زیرا به این ترتیب می‌توانند اینستاگرام را به سمت آنچه می‌خواهند یا آنچه برایشان بهترین است، هدایت کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420