لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تریلوژی جی تی ای از طرف راک‌استار معرفی شد

تریلوژی جی تی ای از طرف راک‌استار معرفی شد

در حالی که همه طرفداران نسخه فرانچیز GTA با عنوان GTA 6 هستند، شرکت راک‌استار از تریلوژی جی تی ای با عنوان The Definitive Edition رونمایی کرد.

این نسخه شامل GTA 3، GTA: Vice City و GTA: San Andreas می‌شود که به صورت یکپارچه و همراه با گرافیک بهبودیافته و مدرن‌تر همراه با گیم‌پلی جذاب‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شرکت راک‌استار اعلام کرده که این بازی‌ها همچنان همان حس کلاسیک را به کاربران امروزی می‌دهند و می‌توان با این بازی‌ها تجربه‌ای ویژه در زمینه اجرای بازی‌های قدیمی با تجربه‌ای متفاوت داشت.

این تریلوژی قرار است در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ در کنار ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، پی‌سی، اندروید و آی او اس آماده عرضه شود. راک استار بعدها تایید کرده که این تریلوژی در کنسول نینتندو سوئیچ نیز قابل اجرا خواهد بود و کاربران این کنسول نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

راک‌استار این تریلوژی جدید را به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه جی تی ای ۳ آماده عرضه می‌کند. این بازی همچنین بخش جی تی ای آنلاین را نیز در خود دارد که راک‌استار قول داده که بسیاری از نقاط نفوذ و بخش‌هایی که اجازه فعالیت‌های غیر معمول را به متقلبین می‌داد را بگیرد.

این سه‌گانه جدید قرار است به زودی آماده انتشار شود و کانال‌های رسمی راک استار نیز تصاویری از این بازی را منتشر کرده‌اند که به زودی آماده انتشار برای کاربران خواهند شد.

گفتنی است که با وجود هیجان انگیز بودن این نسخه‌های جدید و ریمستر شده از بازی‌ّای قدیمی جی تی ای، بسیاری از کاربران همچنان منتشر انتشار و عرضه جی تی ای ۶ هستند. شرکت راک استار البته هنوز هیچ اطلاعاتی از عرضه این بازی ارائه نداده است و جی تی ای ۵ همچنان پس از هشت سال جدیدترین و آخرین نسخه جی تی ای است که به صورت مداوم آپدیت می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420