لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران از رنگ استارلایت اپل واچ سری ۷ ناراضی هستند

کاربران از رنگ استارلایت اپل واچ سری ۷ ناراضی هستند

پیش فروش اپل واچ سری ۷ به تازگی آغاز شده و حالا بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که از رنگ‌بندی این ساعت هوشمند به شدت ناراضی هستند.

اپل امسال تمامی رنگ‌بندی موجود در آیفون ۱۳ را در اپل واچ سری ۷ نیز ارائه داد که در این مورد فقط رنگ صوتی استثنا است. با این حال اپل رنگ‌های سیلور و طلایی را نیز حذف کرده و یک رنگ جدید با عنوان استارلایت را‌آماده عرضه به کاربران کرده است. اعرضه رنگ استارلایت به جای رنگ‌های سیلور و طلایی و عرضه استارلایت به عنوان جایگزینی برای آن‌ها بسیاری از کاربران خشمگین کرده است.

هر چند که برخی از وب سایت‌ها رنگ استارلایت را گزینه‌ای مناسب برای ست کردن با آیفون ۱۳ صورتی می‌دانند، اما بسیاری از کاربران آن را جایگزین طلایی و نقره‌ای در نظر گرفته‌اند. این در حالی است که کاربران طرفدار رنگ نقره‌ای استارلایت را یک رنگ به شدت گرم و مانند طلایی می‌دانند و از طرف دیگر کاربران طرفدار رنگ طلایی آن را بسیار کم‌رنگ و بی‌روح و شبیه رنگ نقره‌ای و پلاتینی می‌دانند.

همین حالا باعث شده تا کاربران تا پیش از آغاز به پیش خرید اپل واچ سری ۷ با چالش بزرگی مواجه شوند. این موضوع در نهایت باعث شده تا کاربران امکان انتخاب محصول مناسب در محصول را نداشته باشند.

حذف رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در مدل‌های آلومنیومی اعمال شده است که این موضوع نیز به خودی خود خشم کاربران را همراه داشته است. کاربران ادعا می‌کنند که این تصمیم اپل برای تغییر رنگ اپل واچ باعث شده تا اپل کاربرانی که تمایل به خرید رنگ‌های یاد شده دارند به سمت مدل‌های دارای بدنه استیل سوق داده شوند.

عرضه اپل واچ سری ۷ با تغییرات در رنگ در کنار عدم تغییرات قابل توجه در قابلیت‌ها و مشخصه‌های سخت افزاری و نرم افزاری باعث شده تا بسیاری از کاربران از این محصول ناراضی باشند. همین موضوع باعث شده تا اپل واچ سری ۷ پرانتقادترین ساعت هوشمند اپل تا به امروز نام بگیرد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373