لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک از شیوه استفاده از دستگاه‌های اپل توسط کاربران ناراضی است

تیم کوک از شیوه استفاده از دستگاه‌های اپل توسط کاربران ناراضی است

تیم کوک مدیرعامل اجرایی اپل به تازگی نگرانی خود را از نحوه استفاده از دستگاه‌های این شرکت توسط کاربران را ابراز کرده است. او در یک مصاحبه اعلام کرده که دستگاه‌های اپل باید با هدف توسعه خلاقانه مورد استفاده قرار بگیرند و نه برای اسکرول کردن‌های بی‌هدف و بی‌پایان.

این ادعای تیم کوک برداشت‌های بسیار زیادی داشته است و بسیاری از افراد عبارت «اسکرول کردن‌های بی‌هدف و بی‌پایان» را به عنوان عدم تمایل تیم کوک برای افزایش میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران برداشت کرده‌اند.

مدیر عامل اجرایی اپل این ادعا را در جریان مصاحبه‌ای که پس از اعلام پشتیبانی شرکت اپل از اپلیکیشن سلامتی Shine انجام شد، مطرح کرده است. این اپلیکیشن امکان مدیریت سلامت روحی و جسمی را برای کاربران فراهم می‌کند. تیم کوک در جریان این مصاحبه اعلام کرده که سمت او به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل مسئولیت‌ تجاری و البته اجتماعی زیادی را بر دوش او انداخته است. او بر این باور است که مردم پس از عرضه محصولات جدید الکترونیکی به شکلی غیرعادی و بیش از اندازه به تکنولوژی وابسته شده‌آند.

تیم کوک در جریان این مصاحبه به قابلیت «اسکرین تایم» اشاره کرد و توضیح داد که اپل در تلاش بوده تا طی چند سال گذشته امکان مدیریت میزان مصرف ابزارهای مبتنی بر تکنولوژی را کنترل کند.

 

 

پس از فعال کردن اسکرین تایم، من هم مثل دیگران متوجه شدم که تخمین‌ زدن ذهنی میزان مصرف از اپلیکیشن‌ها چقدر با واقعیت تفاوت دارد و همین موضوع روند کار من را تغییر داد. امیدوارم که همه افراد بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

***

همیشه فکر می‌کردم که تکنولوژی باید به انسان‌ها کمک کند و ماجرا نباید برعکس این موضوع باشد. و همیشه نگران این موضوع بود‌ام که مردم از فناوری بیش از اندازه استفاده می‌کنند. پس ما به این نتیجه رسیدیم تا اسکرین تایم را توسعه دهیم و تلاشی در زمینه ارائه یک راهکار برای تشخیص میزان زمان مصرف از دستگاه‌های را به مردم بدهیم؛ چرا که آن‌ها بیش از آنچه فکر می‌کنند از دستگاه‌هایشان استفاده می‌کنند.

***

در مورد اسکرول کردن بی‌پایان نگران هستم. چرا که با وجود آن همه چیز در اطراف شما در راستای منفی به سمت جلو حرکت می‌کنند. از طرف دیگر رشد شرکت‌هایی نظیر Shine باعث می‌شود تا امیدوار شوم که مردم این اتفاقات منفی را به درستی خواهند دید و این موضوع یک مثال عالی برای گسترش فناوری برای بهبود و ارائه یک خدمت به انسان‌ها است. این موضوع هدف اصلی کمپانی Shine است. ما می‌خواهیم مردم با دستگاه‌هایشان کارهایی نظیر عکاسی را انجام دهند که همه ما از آن لذت می‌بریم یا از طریق فیس‌تایم با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند، نه اینکه اسکرول‌های بی‌پایان و بی‌هدف را انجام دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420