لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف سنسور اکسیژن خون برای لغو ممنوعیت فروش اپل واچ

حذف سنسور اکسیژن خون برای لغو ممنوعیت فروش اپل واچ

شرکت اپل برای رهایی از هر نوع شبه و مشکلات حقوقی مرتبط با ثبت اختراع در ایالات متحده در نهایت اقدام به حذف سنسور اکسیژن خون برای لغو ممنوعیت فروش اپل واچ رسید تا بار دیگر به طور مطمئن و با برننامه ریزی بهتر بتواند به بازار ساعت های هوشمند بازگردد.
در ادامه شکایتی که از شرکت اپل توسط شرکت Masimo صورت گرفت رای کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا مبنی بر ممنوعیت فروش اپل واچ های نسل جدید سری 9 و اولترا 2 صادر شد که برای مدتی عرضه این دو محصول اپل را در فروش های فیزیکی و سایت این شرکت متوقف نمود.
حذف سنسور اکسیژن خون برای لغو ممنوعیت فروش اپل واچ
شرکت اپل برای نجات این دو محصول اقدام به ارائه یک درخواست اضطراری به دادگاه استیناف ایالات متحده نموده و این دادگاه تا بررسی کامل پرونده به اپل اجازه داد فروش موقت محصولات خود را از سر بگیرد. این موضوع در مقالات قبلی بررسی شد.

راهکار اپل جهت حذف سنسور اکسیژن خون برای لغو ممنوعیت فروش اپل واچ

برخی خبرگزاری ها از جمله بخش فناوری اطلاعات بلومبرگ از انجام یک سری اقدامات اصلاحی توسط اپل خبر دادند که در سری های جدید تولید اپل واچ های سری 9 و اولترا 2 مهمتربن ابن تغغیرات حذف پتنت مرتبط با اندازه گیری اکسیژن خون است. از طرف دیگر شرکت Masimo که شاکی اصلی این پرونده می باشد اعلام کرده در صورت حذف این پتنت مورد مناقشه از شکایت خود صرفه نظر می کند و از این اقدام شجاعانه اپل بیشترین استقبال را به عمل می آورد، با توجه به سختگیری قوانین ایالتی در مورد ثبت اختراع امکان فرار اپل از این مناقشه بدون تغییر در ساختار سخت افزاری غیر ممکن خواهد بود.
شرکت Masimo از پیروی اپل از رای ICT و حفظ حقوق شرکت های کوچک توسط این غول فناوری استقبال کرد و این موضوع را برای رشد سازمان های کوچک در در دنیای پر رقابت امروز بسیار مهم تلقی نمود.
اکنون همه منتظر بیانه رسمی شرکت اپل برای این اقدام تاریخی هستند و به احتمال زیاد با باز طراحی کامل در سخت افزار مرتبط با سنجش اکسیژن خون درنسل های بعدی اپل واچ مواجه خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple May Sell Series 9 and Ultra 2 Watches Without Blood Oxygen App in U.S. Amid Patent Dispute

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420