لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات درباره حلقه هوشمند اپل

شایعات درباره حلقه هوشمند اپل

در این مقاله به بررسی شایعات درباره حلقه هوشمند اپل می پردازیم که شاید یکی از خلاقانه ترین محصولات اپل در دنیای دیجیتال باشد و علاوه بر آینده نگری، می تواند اپل را در زمینه فناوری های پوشیدنی در دنیای دیجیتال به یکی از مهمترین پیشگامان تبدیل کند.
روند توسعه این محصول که در قالب یک پروژه در اپل مطرح شده است هنوز به طور کامل مشخص نیست و نهایی شدن بخش های مختلف آن هنوز گزارش نشده است. اما حدس و گمان هایی در زمینه عملکرد و تا حدودی ظاهر این محصول مطرح شده است که به بررسی آنها می پردازیم

بررسی شایعات درباره حلقه هوشمند اپل

سفارش های پتنت های الکترونیکی که اپل در دو ماه اخیر به شرکت های دیگر سفارش می دهد، روند متفاوتی در طراحی پیدا کرده به نحوی که ابعاد و کاربرد سنسورها و چیپ های نظارت بر سلامتی کاملا منطبق و سازگار با یک حلقه کوچک انگشتی شده اند. حلقه هوشمند اپل به احتمال زیاد بیشتر عملکردهای اپل واچ در زمینه کنترل ضربان قلب، نظارت بر فعالیت های بدنی و روند خواب را در خود خواهد گنجاند.
همچنین به احتمال زیاد قابلیت ارتباط با ویژن پرو و آیفون در این محصول قرار داده می شود. مزیت دیگر این محصول این است که مدت بیشتری نسبت به اپل واج می تواند در تماس با بدن باشد و داده های بیشتر و دقیق تری را به صورت مداوم دریافت کند.
موضوع دیگر نداشتن صفحه نمایش و پردازنده برای این محصول است که مصرف انرژی در آن را بشدت کاهش می دهد، همچنین کوچک بودن ابعاد و ظرفیت باتری این حلقه به این مسئله کمک می کند تا با استفاده از فناوری های جدید الکترونیکی بتوان باتری حلقه را شارژ کرد.
اما شایعات درباره حلقه هوشمند اپل هرچه باشد، همچنان جذابیت این محصول برای طرفداران محصولات اپل، بسیارزیاد خواهد بود زیرا امکانات دیجیتالی در قالب یک حلقه کوچک و سبک در انگشت کاربر قابل دسترسی باشد.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:
Apple Ring Rumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت