لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه ریزی اپل برای عرضه آیفون تاشو

برنامه ریزی اپل برای عرضه آیفون تاشو

بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن همراه در تلاش هستند تا تولیدات خود را وارد فاز جدیدی از طراحی محصول نمایند و از این طریق بتوانند با تغییرات در ظاهر تلفن همراه جذابیت تولیدات خود را دوچندان سازند، این موضوع باعث شده است که برنامه ریزی اپل برای عرضه آیفون تاشو مورد توجه قرار گیرد.

یکی از زمینه هایی که بسیاری از رقبای اپل در تولیدات خود به دنبال آن هستند، طراحی و تولید گوشی های تاشو است که با قراردادن یک صفحه گسترده تر در ساختار بدنه گوشی امکان استفاده از اپلیکیشن های موبایل را در فضایی مانند تبلت برای کاربر فراهم می آورد.

اپل برای ساخت این کلاس از گوشی های آیفون برنامه ریزی بلند مدتی را انجام داده است اما دستیابی به همه جزئیات سخت افزاری و انطباق آنها با ساختار و نیاز های سیستم عامل iOS از جمله چالش های روبروی اپل است، از این رو باید برای تجربه کار با نخستین نسل از آیفون های تاشو مدتی را صبر کرد.

آنچه که کارشناسان حوضه فناوری، با توجه به اخباری که از روند تولیدات اپل گزارش می دهند اپل تا سال 2027 به نخستین آیفون تاشو دست خواهد یافت.

اپل به این مدت زمان زیاد برای تامین نمایشگر تاشو و با کیفیت بسیار بالا که در حد تراکم پیکسلی آیپد و آیفون های نسل جدید باشد، به طور حتم نیاز خواهد داشت. همچنین تراکم برد اصلی آیفون ها به لحاظ استفاده از پردازنده های بسیار قدرتمند با ارتباطات بسیار زیاد با بخش های مختلف گوشی مشکلات بسیار زیادی را برای ساخت یک برد تاشو مقابل اپل قرار داده است که به نظر کارشناسان تا سال 2026 دستیابی به این مهم طول خواهد کشید.

چالش تکنیکال دیگر در راه اپل برای دستیابی به آیفون تاشو طراحی ساختار لولای دستگاه است که علاوه بر عدم ایجاد اشکال در برد دستگاه بایستی کمترین فشار را روی صفحه نمایش داخلی ایجاد کند و به هیچ عنوان باعث ایجاد فرو رفتگی در نمایشگر نشود. غلبه به همین موارد نیاز به تحقیق و توسعه طولانی مدت داشته که چشم انداز دستیابی به محصول را طولانی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

Where’s Apple’s Foldable iPhone

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت