لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در آمریکا

توقف ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در آمریکا

توقف ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در آمریکا در روزهای کریسمسی به فروشگاه های اپل هدیه بی نظیر اپل به مشتریان و طرفداران ساعت های هوشمند این شرکت به حساب می آید، عرضه و فروش اپل واچ در ماه اخیر میلادی بر مبنای شکایت شرکت فناوری Masimo و رای کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا (ITC) به صورت موقت در فروشگاه های اپل استور و سایت Apple.com متوقف شده بود.
توقف عرضه اپل واچ سری 9 در پی شکایت شرکت مسیمو از اپل رخ داد و دعوی این شرکت از بابت گمانه زنی درباره استفاده از پتنت های ابداع شده توسط این شرکت برای پایش اکسیژن خون بود و با بردن این شکایت به کمیسیون تجارت بین الملل در ایالات متحده؛ فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را در فروشگاه های آمریکا متوقف نمود. این موضوع در مقاله پیشین و مرتبط با این موضوع بررسی شد.

توقف ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در آمریک

راهکار اپل برای توقف ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در آمریکا

اما راهکار اپل این بود که به دنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر کاهش حق وتو درمورد ممنوعیت فروش، درخواستی اضطراری را به دادگاه استیناف ایالات متحده آمریکا ارائه کرد و دادگاه در پی این درخواست به این کمپانی اجازه داد تا بررسی کامل این پرونده فروش موقت خود را از سر بگیرد و عملا ممنوعیت فروش اپل واچ برای مدت کوتاهی متوقف کند. رای نهایی در مورد سرنوشت اپل واچ سری 9 و اولترا 2 تا زمان بررسی کامل پرونده ممنوعیت فروش توسط دادگاه استیلاف حوزه فدرال صادر نخواهد شد و همین موضوع فرصت عالی را در اختیار اپل قرار می دهد.
همچنین این موضوع عقب نشینی کمیسیون تجارت بین الملل‪ (ITC)‬به دنبال داشت و منجر به این شد که اپل آزادی عمل خود را برای عرضه نسل جدید اپل واچ های خود را در فروشگاه های حضوری پیدا کند. تاریخ تعیین شده توسط کمیسیون برای عرضه محصولات تا 10 ژانویه (20 دی) تعیین شده است.

اپل سعی دارد در این مدت کوتاه یک بروزرسانی نرم افزاری جامع را منتشر کند که بر مبنای این بروزرسانی مشکل مربوط به دعوی حقوقی خود با شرکت مسیمو را برطرف نموده و ثابت کند هیچ نوع کپی برداری غیر مجازی را در فرایند تولید اپل واچ مرتکب نشده است. ‬‬

از این رو برای مدت کوتاهی فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در ایالات متحده دوباره از سر گرفته می شود‪.‬‬ و تاریخ اعلام شده توسط اپل برای رفع موقت ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 روز شنبه 30 ام دسامبر 2023 می باشد.

از سوی دیگر با توجه به تعهد شرکت اپل برای ایجاد تغییرات و ارتقا ساختار اپل واچ برای بخش های مورد مناقشه، از این پس اجازه فروش اپل واچ های نسل جدید را در فروشگاه های فیزیکی خود  داشته باشد ، این موضوع می تواند محدودیت فروش از طریق اینترنت را نیز متوقف می کند.
گزارش هایی از تیم های درگیر در زمینه توسعه اپل واچ به خبرنگاران رسیده است که نشان از تلاش این تیم ها برای توسعه قابلیت های مرتبط با سلامت و ایمنی کاربران دارد و تمامی تلاش شرکت اپل در توسعه مستقل و انحصاری بخش های سخت افزاری و نرم افزاری اپل واچ می باشد تا از این طریق از هر نوع دعوی حقوقی برای این محصولات جلوگیری شود.

اما باید دید که آیا تیم های تپسعه فناوری اپل حقیقتا می توانند تا تاریخ تعیین شده توسط ITC خود را به بازار جهانی بازگدرانند و اپل را از بحران اعتباری پیش آمده سربلند بیرون آورند‬‬‬. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر انحصار اپل در بازار ساعت های هوشمند داشته باشد و روند تکاملی اپل واچ را در آستانه دهمین سالگرد عرضه آن به بازار ساعت های هوشمند را دچار دگرگونی اساسی سازد. همچنین انتظار می رود که اپل تغییرات شگرفی را در اپل واچ ها سری 10 ایجاد کند.

Apple Watch Series 9 and Ultra 2 Available in Apple Stores

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420