لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس ۹ رونمایی شد

واچ او اس ۹ رونمایی شد

واچ او اس ۹ دارای مجموعه‌ای جدید از واچ فیس‌ها است که امکاناتی ویژه نظیر مدیریت تقویم‌های اسلامی و چینی را به کاربران اپل واچ ارائه کرده است. واچ فیس Play Time نیز امکاناتی ویژه برای بازی کردن با نمایشگر اپل واچ را ارائه داده است.

قابلیت Quick Access به شکلی ویژه تغییر کرده تا کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن به موارد مختلف دسترسی داشته باشند.

دسترسی و کنترل محتوای پادکست‌ها نیز در این بخش تغییر پیدا کرده است و از این پس امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

متریک‌های ردیابی شده در واچ او اس ۹ تغییر کرده تا به صورت نرم افزاری اپل واچ‌ها را برای ردیابی بیشتر فعالیت‌های فیزیکی کاربران آماده کند. به نظر می‌رسد که این قابلیت که دارای سیستم یادگیری ماشینی است عملکردی بهتر در سری بعدی اپل واچ داشته باشد. واچ او اس ۹ دارای برخی قابلیت‌های ویژه و هوشمند است که احتمالا در اپل واچ سری ۸ به بعد کارآمد خواهند بودو

گفتنی است که این متریک‌ها فقط برای ورزش دویدن ارائه نشده است و باقی رشته‌های ورزشی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن Sleeping در واچ او اس ۹ امکان ردیابی هوشمندانه و دقیق خواب را فراهم کرده است. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند گزارشی کامل از کیفیت و نحوه خواب خود پیدا کنند و بر اساس آن نسبت به تغییر شرایط خواب خود به شکلی بهینه اقدام کنند.

اپل همچنین امکاناتی ویژه را برای حفظ سلامتی افرادی که دارای اختلالات آریتیم قلب دارند در نظر گرفته است. این امکان باعث می‌شود تا فعالیت‌ها قلب برای افرادی که با مشکل فیبرالاسیون دهلیزی مواجه هستند به شکلی دقیق تر بررسی شود.

واچ او اس ۹ از این پس می‌تواند امکان مدیریت برنامه دارویی را نیز داشته باشد و در زمان مشخص به کاربران در مورد اینکه باید داروی مشخصی را مصرف کنند نوتیفیکیشن ارائه دهد. این قابلیت‌ها همچنین در آی او اس ۱۶ نیز ارائه شده است و کاربران می‌توانند در مورد ان اطلاعاتی ویژه را به دست آورند.

واچ او اس جدید از شش زبان جدید نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از آن دسترسی کامل به محتوای زبان‌های مختلف داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420