لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۶ معرفی شد

آی او اس ۱۶ معرفی شد

آی او اس ۱۶ با تغییراتی بسیار بزرگ و شگفت آور آماده عرضه شد، اما عدم پشتیبانی از مدل‌های قدیمی آیفون یکی از ناامیدکننده‌ترین خبرهای مربوط به آن بود. آی او اس ۱۶ از آیفون ۷ و ۷ پلاس به قبل پشتیبانی نمی‌کند که این موضوع یکی از چالش‌های کاربران آیفون‌های قدیمی به حساب می‌آید. آی او اس ۱۶ دیگر از آیفون ۷ و ۷ پلاس به قبل پشتیبانی نمی‌کند و فقط از آیفون ۸ به بعد در آن پشتیبانی می‌شود.

آی او اس ۱۶ دارای تغییراتی ویژه در صفحه لاک است و می‌توان از این پس ظاهر ساعت و المان‌های دیگر لاک اسکرین را در آن عوض کرد و حتی به آن ویجت اضافه کرد.

کاربران همچنین می‌توانند در این بخش امکان اضافه کردن والپیپرها به صورت شافل و ترتیبی را خواهند اشت و می‌توانند والپیپرها را به صورت مداوم تغییر دهند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند این بخش را بسته به اپلیکیشن‌ و ویجت‌های خود تغییر دهند و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

یکی از بخش‌های مهم لاک اسکرین جدید نیز کنترل موسیقی بدون نیاز به باز کردن قفل آیفون است.

قابلیت Focus به صورت هوشمندانه‌تر امکان تغییر را پیدا کرده‌اند. یکی از این بخش‌های مهم ارائه شده در این بخش فیلترهای پیشرفته‌تر برای مدیریت نوتیفیکیشن‌ها است.

اپلیکیشن Messages نیز امکان ویرایش پیام‌ها را به صورت سریع پیدا کرده است. از این پس امکان پاک کردن مسیج‌ها را نیز دارد که شباهت زیادی به تلگرام پیدا کرده است. از این پس API ارائه شده در اپلیکیشن پیام‌رسان آی او اس ۱۶ امکان ارائه امکانات و قابلیت‌های بیشتر را به توسعه‌دهندگان داده است.

امکان تایپ از طریق صدا نیز به آی او اس ۱۶ و دستیار صوتی سیری به صورت بهینه‌تر اضافه شده است که عرضه آن به کمک شبکه عصبی آیفون‌ها و هوش مصنوعی ارائه شده است.

قابلیت Live Text امکان ترجمه کردن به صورت زنده هر چیزی را خواهد داشت. علاوه بر این هوش مصنوعی می‌تواند هر چیزی را به صورت تکست شناسایی کند و آن را برای مدیریت نوشته‌، عکس‌ّها و ویدیو‌ها مورد استفاده قرار دهد.

اپل همچنین بخش‌های مختلی از سیستم عامل آی او اس ۱۶ را نسبت به نسخه‌های پیشین تغییر داده است. بخش‌ Apple TV Plus از این پس می‌تواند به صورت هوشمندانه تر محتوای مربوط به مسابقات ورزشی را نشان دهد و نوتیفیکیشن‌ ویژه آن‌ها را به کاربران عرضه کند. علاوه بر این اپلیکینش Apple News نیز از این پس به صورت هوشمندانه‌تری امکان مدیریت محتوای نشان داده شده و اخبار مهم را به کاربران خود دارد. البته این قابلیت‌ها برای آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا ارائه شده است و کاربران کشورهای دیگر از آن بی‌بهره هستند.

از این پس قابلیت Family Sharing امکان اشتراک گذاری اکانت‌های خریداری شده ار میان اعضای خانواده ارائه می‌دهد. سرویس‌های ارائه شده شامل اپل تی وی پلاس، آیکلاود، کتاب‌های الکترونیکی، اپل نیوز و اپل تی وی پلاس نیز هست. از این پس همچنین والدین می‌توانند محتوای نشان داده شده به کودکان را از طریق همین قابلیت مدیریت کنند و حتی از طریق Screen Time نیز مدت زمان مورد استفاده را در این بخش مدیریت کنند.

اپلیکیشن Photos امکان اشتراک‌گذاری لایبری عکس‌ها را با عنوان iCloud Photo Library از طریق آیکلود برای حداکثر پنج نفر دارد. این قابلیت برای ارائه عکس‌های شما با اعضای خانواده بسیار کاربردی است و می‌تواند امکان مشاهده همه عکس‌های یک خانواده را در اختیار شما قرار دهد.

اپل برای حفظ امنیت آی او اس ۱۶ با موسسه‌های امنیتی زیادی همکاری کرده است تا اپلیکیشن‌ها و مجوزهای ارائه شده به آن‌ها را به شکلی بهتر مدیریت کند. علاوه بر این قابلیت safety Check امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از آن طریق محتوای اپلیکیشن‌ها و فعالیت‌های آن‌ها مدیریت شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420