لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نسخه جدید واچ او اس ۸.۴.۱ را برای رفع باگ موجود در اپل واچ منتشر کرد

اپل نسخه جدید واچ او اس ۸.۴.۱ را برای رفع باگ موجود در اپل واچ منتشر کرد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه واچ او اس ۸.۴.۱ را آغاز کرده که طی آن برخی از باگ‌های موجود در اپل واچ سری ۴ به بعد را برطرف می‌کند. این نسخه تنها یک هفته پس از واچ او اس ۸.۴ منتشر شده و هدف از آن نیز صرفا برطرف کرده باگ بوده است.

واچ او اس ۸.۴.۱ از همین حالا در دسترس کاربران است و میتوان آن را روی اپل واچ نصب کرد. نصب این نسخه روی اپل واچ به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون ایجاد باگ‌های کاربردی از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. برای نصب این نسخه‌ همانند دیگر نسخه‌های ارائه شده از سیستم عامل محصوص اپل واچ‌ها کاربران می‌توانند به General  و زیر شاخه Software Update در تنظیمات اصلی آیفون رفته و پس از انتخاب این نسخه، اپل واچ را آماده دریافت به روز‌رسانی‌ها کنند.

در زمان نصب به روزرسانی کاربران باید اپل واچ را دست کم تا ۵۰ درصد شارژ کرده و پس از آن آیفون و ساعت را در نزدیکی یکدیگر قرار دهید تا از آن طریق اپل واچ بتواند آپدیت‌های لازم را دریافت کند.

این نسخه پس از آغاز به کار از لحاظ رابط کاربری، قابلیت‌ها و عملکرد تفاوتی را برای کاربر ایجاد نمی‌کند و فقط برخی از مشکلات نرم افزاری که تا پیش از این نیز در نسخه یاد شده دیده شده بود را برطرف می‌کند.

واچ او اس ۸.۴ که هفته پیش ارائه شده بود نیز تمامی قابلیت‌های خود را پس از نصب این به روز رسانی حفظ می‌کند. گفتنی است که شرکت اپل در شرایط کنونی ممکن است فرایند داون گرید به واچ او ا ۸.۴.۱ را مسدود کند و به کاربرانی که این به روز رسانی را به عنوان نسخه نهای آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

گفتنی است که این نسخه احتمالا تا زمان عرضه واچ او اس ۸.۵ باقی خواهد ماند و اپل اقدامی برای اعمال تغییرات بیشتر در این نسخه‌ها نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420