لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون اس ای ۳، آیپد نسل ۱۰ و آیپد ایر ۵ به هند انتقال پیدا کرد

خط تولید آیفون اس ای ۳، آیپد نسل ۱۰ و آیپد ایر ۵ به هند انتقال پیدا کرد

شرکت اپل در آستانه برگزاری رویداد بهاری خود در فروردین ۱۴۰۱ اقدام به انتقال خط تولید برخی از محصولات خود شامل آیفون اس ای ۳، آیپد نسل ۱۰ و آیپد ایر ۵ به هند کرده است.

تا به امروز می‌دانیم که شرکت اپل تصمیم به رونمایی از مدل‌های جدید آیپد معمولی و ایر را دارد؛ این اطلاعات در دیتابیس کمیسیون تجاری اوراسیا ثبت شده‌اند و مشخصا نشان می‌دهند که تاریخ رونمایی از این محصولات بسیار نزدیک است.

حال شرکت اپل تصمیم گرفته تا خط تولید برخی از محصولات خود را به هند انتقال دهد و تولید انبوه این محصولات را از سر بگیرد تا بتواند در آینده نزدیک آن‌ها را برای فروش و عرضه آماده کند.

سال ۲۰۲۲ یکی از دوره‌های پرکار برای شرکت اپل است. کنفرانس بهاری و پاییزی این شرکت قرار است زمان رونمایی از نسل جدید تمامی محصولات سخت افزاری این شرکت باشد. هر چند که رویداد پاییزی اهمیت بیشتری برای اپل و محصولات معرفی شده در جریان آن دارد، اما شرکت اپل در تلاش است تا محصولاتی ویژه را در جریان کنفرانس بهار نیز آماده رونمایی کند و این محصولات را آماده عرضه به بازار کند.

این ادعا توسط وب سایت 91mobiles نیز تایید شده است و تصمیم اپل برای رونمایی از آیفون‌ میان‌رده جدید قطعی است. اپل همچنین تصمیم دارد تا از آیپد ایر و آیپد معمولی نسل جدید در جریان این رویداد بهاری رونمایی کند.

آیفون اس ای ۳ که قرار است در جریان کنفرانس بهار ۲۰۲۲ آماده رونمایی شود، احتمالا قرار است مجهز به تراشه A15 Bionic شده و این محصول مجهز به سیستم ارتباطی 5G با پشتیبانی از اینترنت همراه و طراحی مشابه با نسل‌های پیشین آماده عرضه به بازار خواهد شد. این تلفن هوشمند قرار است همان نمایشگر ۴.۷ اینچی به کار رفته در آیفون ۶ و آیفون ۷ را داشته باشد و مجهز به سیستم احراز هویت تاچ ایدی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420