لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیجیتال کراون به زودی جای خود را به سنسور اپتیکال خواهد داد

دیجیتال کراون به زودی جای خود را به سنسور اپتیکال خواهد داد

یکی از مشخصه‌های اصلی اپل واچ از زمان عرضه مدل اولیه آن تا به امروز، دیجیتال کراون بوده است و حالا شایعه‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا دیجیتال کراون را از نسل‌های آینده ساعت هوشمند خود حذف کند و به جای آن یک سنسور اپتیکال قرار دهد.

یکی از پتنت‌های ثبت شده اپل که اخیرا اطلاعات آن منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا به جای دیجیتال کراون یک سنسور اپتیکال را در ساعت هوشمند تعبیه کند که امکان تشخیص حرکات کاربران را به صورت سریع‌تر و دقیق‌تر در اختیار خواهد داشت.

نام رسمی این پتنت «ساعت مچی با ورودی سنسور اپتیکال برای تشخیص حرکات کاربر» است که در آن اپل توضیح داده که سنسورهای متعدد در بخش جایگزین دیجیتال کراون قرار خواهد گرفت و امکان تشخیص حرکات کاربر را فراهم می‌کند.

اپل توضیح داده که با حذف دیجیتال کراون در ساعت هوشمند خود می‌تواند دستگاه مقاوم‌تر در برابر ضربات و نفوذ آب و گرد و غبار تولید کند و از طرف دیگر نیز امکانات ویژه‌ای را برای اجرای دستورهای کاربری ایجاد کند.

دیجیتال کراون به زودی جای خود را به سنسور اپتیکال خواهد داد

اپل توضیح داده که حذف دیجیتال کراون کمک می‌کند تا نسل‌های بعدی اپل واچ علاوه بر مقاومت بیشتر، دارای فضای بیشتر برای تعبیه قطعات سخت افزاری داشته باشند و حتی باتری نیز در آن‌ها بزرگ‌تر شود.

اپل تصمیم دارد تا سنسورهای متعددی را جایگزین دیجیتال کراون کند که تنها به برخی از آن‌ها اشاره کرده است. در حال حاضر اپل ادعا کرده که تصمیم به تعبیه سنسور نزدیک‌سنج و سنسورهای تشخیص حرکت در این بخش دارد تا از آن طریق امکان ایجاد یک رابط کاربری بهینه را برای کار با یک دست و دو دست با اپل واچ را فراهم کند.

گفتنی است که اپل از همین حالا Assistive Touch را در اپل واچ‌های سری ۴ به بعد آماده عرضه کرده که امکان استفاده از اپل واچ با یک دست را فراهم می‌کند. با این حال تعبیه سنسورهای حرکتی و جایگزینی آن‌ها با دیجیتال کراون می‌تواند عملکرد اپل واچ را برای کار با یک و دو دست به صورت همزمان به شکلی بهینه‌تر فراهم کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420