لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم طراحی ایرپاد: از محدودیت‌های بلوتوث راضی نیستیم!

تیم طراحی ایرپاد: از محدودیت‌های بلوتوث راضی نیستیم!

در اکتبر ۲۰۲۱ میلادی اپل از ایرپاد نسل ۳ همراه با برخی از قابلیت‌های جدید کاربردی مثل Adaptive EQ و صدای فضایی به همراه طراحی جدید رونمایی کرد و حالا تیم طراحی این محصول اعلام کرده‌اند که از محدودیت‌های فناوری بلوتوث راضی نیستند و تمایل دارند تا از فناوری جدیدی با پنهای باند بالاتر استفاده کنند.

گری گیوز مدیر بخش طراحی و توسعه ایرپاد ۳ که در ساخت بدنه آکوستیک این محصول نقش مهمی داشته به تازگی طی یک مصاحبه اعلام کرده که محدودیت‌های بلوتوث باعث شده تا او برای ساخت ایرپاد ۳ به اهداف بلندپروازانه خود نزدیک نشود.

بر اساس گیوز ایرپاد ۳ همراه با بدنه و قطعاتی کاملا شخصی‌سازی شده طراحی شده است تا به بهترین شکل ممکن بدنه اکوستیک را برای کاربران فراهم کند و بهترین صدای باس ممکن را به گوش کاربران برساند.

او در عین حال اعلام کرده که اگر می‌توانست از یک فناوری پیشرفته‌تر استفاده می‌کرد، تیم تحت مدیریت او می‌توانست محصولی به مراتب بهتر را تولید کند. او در پاسخ به اینکه آیا از صدای متحیرکننده ایرپاد ۳ به وجد آمده یا خیر پاسخ داد که او تمرکز بسیاری را برای ساخت یک دستگاه بلوتوثی صرف کرده، در حالی که تکنولوژی جدید‌تر از بلوتوث می‌توانست به بهترین شکل ممکن به او کمک کند.

واضح است که فناوری بی‌سیم برای انتقال محتوای صوتی و برقراری تماس ضروری است. اما همچنین باید به مواردی نظیر تاخیر در انتقال صدا در زمان حرکت دادن سر و افزایش فاصله نیز توجه کرد. زمانی که ایرپاد را روی گوش دارید و در حال حرکت به سمت و سوی مختلف هستید× ممکن است صدای شما کمی با تاخیر و با کیفیت کمتر انتقال پیدا کند؛ ما می‌دانیم که این موارد بخشی از محدودیت‌های فناوری بلوتوث است و صرفا ما از چند راهکار مختلف برای بهبود و افزایش حداکثری کیفیت در بلوتوث استفاده کردیم. این در حالی است که اگر از فناوری پیشرفته‌تری استفاده می‌کردیم که پهنای باند بیشتری را در اختیار ما می‌گذاشت، می‌توانستیم محصول بهتری را تولید کنیم.

اپل تا به امروز در طراحی آکوستیک بدنه ایرپاد موفقیت بیشتری نسبت به رقبای خود داشته است. این در حالی است که شرکت اپل بر این باور است که در صورت در اختیار داشتن فناوری پیشرفته‌تر می‌توانست یک هندزفری تمام بی‌سیم با کیفیت‌تر را نسبت به آنچه تا به امروز در سری‌های جدید ایرپاد دیده شده را تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420