لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت سوم

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت سوم

در قسمت اول این مجموعه مطالب در مورد شایعات منتشر شده برای مک بوک ایر ۲۰۲۲ و اپل واچ SE 2 خواندیم؛ همچنین در قسمت دوم این مطلب به تلاش اپل در عرضه محصولات جدید برای سال ۲۰۲۲ مثل ایمک و مک مینی اشاره شد و با برخی از محصولات احتمالی آینده اپل در سال ۲۰۲۲ آشنا شدیم. اکنون در ادامه مطالب قبلی نگاهی به چند مورد دیگر از این محصولات جدید اپل از جمله آیپد پرو، آیفون SE 3، آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸، ایرپاد پرو ۲ و هدست واقعیت افزوده و مجازی خواهیم داشت.

آیپد پرو

قسمت سوم:: هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم

اولین بهینه‌سازی بزرگ آیپد پرو پس از مدت‌ها، با انتقال به تراشه M1 قدرتمند و یک نمایشگر مینی ال ای دی 12.9 اینچی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. کمی بعد از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱، شایعاتی درباره نسل جدید این محصول منتشر شد.

بنابر گزارشی از بلومبرگ، اپل در حال توسعه یک آیپد پرو بازطراحی شده با پشت شیشه‌ای است. این تغییر برای اولین بار پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس را ارائه می‌کند. شارژ بی‌سیم معکوس به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه‌های سازگار با آن مثل آیفون یا ایرپاد را شارژ کند.

گزارش دیگری از تغییر در آیپد پرو ۲۰۲۲، یک نمایشگر مینی ال ای دی 11 اینچی را برای اولین بار نشان می‌دهد. این نمایشگر ابتدا در آیپد پرو 12.9 اینچی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

آیفون SE 3

انتظار می‌رود اپل نسل سومی از آیفون‌های مدل SE را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند که احتمالا مشابه آیفون SE فعلی است با این تفاوت که تراشه A15 و اتصال 5G با آن اضافه خواهد شد. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که با عرضه این محصول، یک میلیارد از کاربران اندروید به این پلتفرم سوئیچ خواهند کرد.

آیفون ۱۴

قسمت سوم:: هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل پیش‌بینی کرده آیفون ۱۴ شامل دو مدل 6.1 و 6.7 اینچی خواهد بود. خط  تولید آیفون ۲۰۲۲ شامل نام‌های تجاری آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس خواهد بود. این تحلیلگر گفت که آیفون ۱۴ مکس به عنوان ارزان‌ترین مدل آیفون 6.7 اینچی با قیمت تقریبا ۹۰۰ دلار معرفی خواهد شد.

افشاگر معروف جان پروزر، برخی تغییرات آیفون جدید را به اشتراک گذاشته و نشان داده که آیفون ۱۴ دارای طراحی مشابه آیفون ۴ خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس مجهز به طراحی حفره‌ای جدید باشد که اکنون در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندروید استفاده می‌شود.

مینگ چی کو می‌گوید آیفون ۱۴، بهبود قابل توجهی برای دوربین جلویی خواهد داشت، ضمن اینکه دوربین پشتی در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون ۱۲ به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. آیفون ۱۴ احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

اپل واچ سری ۸

قسمت سوم:: هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم

پیش‌بینی می‌شود اپل واچ سری ۸ در سه مدل عرضه شود که شامل اپل واچ ۸ مدل پرچمدار، اپل واچ SE و یک مدل ورزشی مقاوم و سخت خواهد بود. احتمالا قابلیت سلامت در ساعت جدید اپل پیشرفته‌تر و مجهز به سنسور اندازه‌گیری دمای بدن خواهد شد که قادر به ردیابی سلامت و تناسب اندام باشد.

ایرپاد پرو ۲

بنابر گزارش‌های منتشر شده، اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل دوم ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۲ است. پیش‌بینی می‌شود ایرپاد پرو ۲ مجهز به قابلیت جدید ردیابی سلامت و فناوری تناسب اندام و طراحی کاملا جدید باشد.

ممکن است در ایرپاد پرو ۲، ساقه انتهایی این دستگاه حذف شود که مشابه اکو بادز آمازون خواهد شد. در این صورت ایرپاد حالت کاملا گرد داشته و به راحتی درون گوش کاربر قرار می‌گیرد، گرچه اپل تاکنون تضمینی برای ایجاد این تغییرات در ایرپاد پرو ۲ ارائه نکرده است.

هدست واقعیت افزوده و مجازی

آخرین محصولی که می‌تواند در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، هدست واقعیت افزوده و مجازی است که مدت‌ها شایعه شده است.

ناگفته نماند که ممکن است اپل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه شده در سال ۲۰۲۱ را با به‌روزرسانی در سال جدید عرضه کند. همچنین طبق معمول همیشه، اپل اکسسوری‌ها و سایر موارد جدید را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420