لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هرآنچه باید درباره اپل واچ سری ۸ بدانیم

هرآنچه باید درباره اپل واچ سری ۸ بدانیم

اپل واچ سری ۸ بدون شک در سپتامبر سال ۲۰۲۲ آماده عرضه می‌شود. تاکنون شایعات زیادی از این محصول منتشر نشده است، با این حال برخی از تحلیلگران پیش‌بینی‌هایی را در مورد آن مطرح کرده‌اند.

در سال جاری میلادی اپل از اپل واچ سری ۷ رونمایی کرده که به غیر از طراحی ظاهری و مقاومت آن نسبت به ضربات و نفود آب، تغییرات عمده ای در کارکرد آن ایجاد نشده بود. بسیاری از افراد بر این باور بودند که خلاصه بودن مشخصات و تغییرات جدید اپل واچ سری ۷ مربوط به چالش‌های ناشی از ویروس کرونا بوده است. حال انتظار می‌رود که اپل در جریان کنفرانس سپتامبر بتواند بحران‌های ایجاد شده ناشی از کرونا و محدودیت‌های تولید را کنار بگذارد و اپل واچ سری ۸ را با قابلیت‌های بهتری آماده عرضه کند.

نسل هشتم اپل واچ که سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، دارای قابلیت‌هایی است که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهد شد.

طراحی و اندازه اپل واچ ۸

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره اپل واچ سری ۸ وجود دارد، اما به نظر می‌رسد به لحاظ اندازه شبیه اپل واچ ۷ خواهد بود؛ زیرا اندازه اپل واچ ۷ افزایش یافته و تا چند سال همین اندازه حفظ خواهد شد.

راس یانگ تحلیلگر فعال در حوزه نمایشگرهای تعبیه‌ شده در محصولات الکترونیکی گفته که اپل واچ سری ۸ دارای سه سایز مختلف خواهد بود که شامل اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متری و یک سایز بزرگتر می‌شود.

قبل از انتشار اپل واچ سری ۷، شایعات متعددی نشان می‌داد که اپل در حال کار کردن روی یک طراحی جدید برای ساعت هوشمند خود با لبه صاف شبیه به آیفون ۱۳ و آیپد پرو است که البته اتفاق نیوفتاد. برخی شایعات دیگر می‌گویند که این طراحی در اپل واچ ۸ ارائه خواهد شد.

اپل واچ مقاوم

طبق گزارشی از بلومبرگ، اپل در حال کار کردن روی یک نسخه از اپل واچ با قاب مقاوم است که برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر کاربرانی عرضه خواهد شد که در شرایط سخت و شدید نسبت به زندگی روزمره از این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند.

این گزارش نشان می‌دهد که اپل واچ با قاب مقاوم که احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، عملکردی شبیه اپل واچ استاندارد اما با مقاومت و محافظت بهبود یافته، خواهد داشت.

ویژگی‌های مربوط به سلامت

بنابر گزارش‌های منتشر شده از روزنامه وال‌استریت و برخی منابع  دیگر، اپل در حال توسعه چندین ویژگی مربوط به سلامت برای اپل واچ نسل بعدی است. این قابلیت‌ها شامل بررسی و اندازه‌گیری فشار خون، دماسنج و ردیابی خواب، ردیابی آپنه خواب و دیابت است.

برخی از این قابلیت‌ها احتمالا در اپل واچ نسل بعدی معرفی خواهند شد، ولی معلوم نیست که این سنسورها برای همه ویژگی‌ها آماده شوند.

تشخیص قند خون

شایعه شده که تیمی از مهندسین پزشکی برای اپل کار می‌کنند که در حال بررسی روشی غیر تهاجمی برای ردیابی و تشخیص میزان قند خون با استفاده از سنسورهای نوری هستند، این قابلیت می‌تواند بدون سوراخ کردن پوست، قند خون را پایش کند.

اندازه‌گیری فشار خون

بررسی فشار خون با اندازه‌گیری سرعت موج ضربان قلب ازطریق سرخرگ کاربر و با استفاده یک سنسور انجام می‌شود و به کاربر می‌گوید که فشار خون او چگونه است.

سنسور حرارتی

این قابلیت قرار بود در اپل واچ ۲۰۲۱ ارا‍ئه شود، ولی احتمالا در سال ۲۰۲۲ به اپل واچ ۸ اضافه خواهد شد. اندازه‌گیری دمای بدن برای ردیابی باروری و پیگیری خواب مفید است و در آینده می‌تواند تب را در کاربر تشخیص دهد.

تشخیص آپنه خواب

اپل قصد دارد از سنسور اکسیژن خون برای شناسایی آپنه خواب استفاده کند، اما در خوانش‌های مکرر بدون تاثیر قابل ملاحظه بر عمر باتری، مشکلاتی وجود دارد.

لازم به ذکر است که اپل چندین فناوری قابل توجه مثل احراز هویت بیومتریک را ثبت کرده که می‌تواند در اپل واچ ۸ استفاده شود.

 

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420