لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش‌بینی‌های مینگ چی کو در مورد اپل چقدر دقیق هستند؟

پیش‌بینی‌های مینگ چی کو در مورد اپل چقدر دقیق هستند؟

مینگ چی کو در طول چند سال گذشته با انتشار پیش‌بینی‌ها و شایعات مختلف در مورد محصولات اپل به شهرت رسیده است و حالا بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۷۴.۶ درصد از ادعاهای او درست از آب درآمده‌اند.

وب سایت Apple Track در یک صفحه ویژه تمامی شایعاتی که مینگ چی کو از سال ۲۰۱۸ تاکنون منتشر کرده را لیست کرده است. هر چند که مینگ چی کو از سال‌های گذشته و حتی ۲۰۱۴ هم گزارش‌هایی را در مورد اپل داده، در این صفحه مشخص شده که ۷۴.۶ درصد از پیش‌بینی‌های این تحلیلگر در بازه ژانویه ۲۰۱۸ تا فوریه ۲۰۲۱ به حقیقت پیوسته است.

در این میان ۲۵.۴ درصد از پیش‌بینی‌های او شامل ادعاهای مربوط به آینده و ادعاهای اشتباه می‌شوند.

در این لیست مشخص شده که مینگ چی کو ادعاهایی را در مورد محصولات آینده اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی به بعد منتشر کرده که در زمان تنظیم این نوشته، هنوز نمی‌توان در مورد درستی آن‌ها نظر داد. از جمله این شایعات می‌توان به مشخصات آیفون‌های ۲۰۲۲، تولید آیفون‌ها با تراشه‌ 5G اختصاصی شرکت اپل یا مک بوک ایر ۲۰۲۲ با رنگ‌بندی جدید اشاره کرد. درستی این شایعات هنوز مشخص نشده است و نمی‌توان در مورد آن‌ها نظری را اعلام کرد. به همین دلیل این ادعاهای مینگ چی کو در دسته بندی متفاوتی نسبت به ادعاهای درست قرار گرفته‌اند.

از طرف دیگر مینگ چی کو تعدادی ادعای اشتباه را مطرح کرده که اغلب آن‌ها به تاریخ عرضه محصولات مربوط است. به عنوان مثال این تحلیلگر ادعا کرده بود که ایرپاد ۳ قرار است در کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شود، اما اپل در نهایت این محصول را در کنفرانس اکتبر ۲۰۲۱ و با یک ماه تاخیر معرفی کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشتر اشتباه‌های مینگ چی کو در مورد تاریخ محصولات اپل، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا بوده است که این مسئله مشخصا نشان می‌دهد که ادعاهای این تحلیلگر به خودی خود ممکن است اشتباه نباشد، بلکه اپل به دلیل مشکلات و چالش‌های مربوط به تولید تاریخ عرضه محصولات خود را به تعویق انداخته است.

برای تایید این ادعا کافی است که به عرضه آیمک پرو با سایز ۲۷ اینچ نیز اشاره کنیم که مینگ چی کو در مارس ۲۰۱۹ ادعا کرده بود که این محصول در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد که برنامه اپل تغییر کرده و حالا شایعات جدید خبر از عرضه این محصول با پردازنده M1 Pro و M1 Max در سال ۲۰۲۲ داده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420