لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه رنگ‌های جدید هوم پاد مینی آغاز شد

عرضه رنگ‌های جدید هوم پاد مینی آغاز شد

طی رویداد Unleashed که در ماه اکتبر برگزار شد، اپل اعلام کرد که هوم پاد مینی در ماه نوامبر با سه رنگ جدید جذاب و پاییزی و قیمت ۹۹ دلار موجود خواهد شد. این محصولات از همین حالا قابل خریداری در وب سایت رسمی شرکت اپل هستند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ گفته که رنگ‌های جدید هوم پاد مینی در اوایل همین هفته عرضه خواهند شد و حالا این شایعه به حقیقت پیوسته و اپل این محصولات را آماده عرضه کرده است.

این گزارش گورمن، گزارش دیگری از Sam Kohl at AppleTrack یوتیوبر و بلاگری که برای اپل کار می‌کند را تایید کرده است. رنگ‌های جدید هوم پاد مینی شامل نارنجی، زرد و آبی است که به هوم پادهای با رنگ سفید و خاکستری فضایی عرضه شده در سال گذشته ملحق می‌شوند.

باب بورچرز مدیر ارشد بازاریابی محصولات جهانی اپل گفت که هوم پاد مینی باور نکردی است؛ زیرا با دسترسی به بیش از ۹۰ میلیون آهنگ در فهرست جهانی اپل موزیک و ادغام کامل با دستگاه‌های اپل، بلندگوی هوشمندی برای کاربران آیفون شده است.

او همچنین گفت که هوم پاد مینی با رنگ‌های خیره کننده جدید عرضه شده تا مناسب برای قرار گرفتن در اکثر مکان‌ها و ارائه صدای حیرت انگیز باشد، همچنین با استفاده از قدرت سیری، سادگی و امینت کنترل‌های خانه هوشمند ازحریم خصوصی کاربر محافظت کند.

بر اساس شایعات منتشر شده از گورمن و AppleTrack، احتمالا این دستگاه از روز دوشنبه یک نوامبر تا چهارشنبه سوم نوامبر ( ۱۰ تا ۱۲ آبان) موجود خواهد شد.

همان‌طور که قبلا ذکر شده جزئیات موجود در هوم پادهای مینی جدید متناسب بارنگ نشان داده می‌شود که می‌توان به سطح لمسی رنگی، پارچه مشبک نخی، آیکون‌های مربوط به صدا و کابل برق اشاره کرد.

یک پنل لمسی تخت در قسمت بالای هوم پاد مینی وجود دارد که با یک‌بار ضربه زدن به وسط آن، موسیقی پخش یا قطع می‌شود. در صورت دوبار ضربه زدن، اهنگ بعدی پخش خواهد شد و با سه بار ضربه زدن ،آهنگ قبلی دوباره پخش می‌شود.

اگر کاربر انگشت خود را در وسط سطح لمسی نگه دارد، می‌تواند سیری را فراخوانده، همچنین با استفاده از دو علامت مثبت و منفی، می‌توان میزان صدا را کم یا زیاد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420