لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024

عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024

اپل در سال گذشته میلادی یکی از انقلابی ترین محصولات خود یعنی هدست اپل ویژن پرو را معرفی نمود که تمامی ویژگی های یک عینک واقعیت مجازی را دارد, اپل تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024 را نیمه اول ماه فوریه این سال اعلام کرده است.

اپل با تولید این محصول می تواند فناوری پردازش دیجیتال خود را وارد فضای فیزیکی محیط شما کند و با ترکیب این دو دنیا با یکدیگر هم ارتباط شما با محیط پیرامون حفظ می شود و هم به بهترین نحو امکاناتی که پلتفرم های آیپد، آیفون و مک بوک در اختیار شما قرار می دهد و هر دو قابلیت را به شکلی بی نهایت جذاب در اختیار کاربر قرار می دهد.

همانطور که در مقالات گذشته بررسی شد. اپل ویژگی های سخت افزاری بی سابقه ای را در این محصول گنجانده است و هم با حرکت انگشتان و هم با حرکت چشم می توان روی المان های گرافیکی تسلط داشت و هم دستورات به هدست انتقال داد. فضا سازی بی مانندی که می توان با این محصول انجام داد بسیار شگفت انگیز خواهد بود به شکلی که در زمان پخش یک فیلم سینمایی با گسترش تصویر می تواند کاربر را محو نمایش کند و تجربه ای فراتر از هر نوع پخش سینمایی را برای کاربر به ارمغان آورد.

در هر محیط یا فضایی اپلیکیشن ها و پنجره های فعال مربوط به آنها در مقابل شما به نمایش در می آید و با تسلط کامل و با حرکات دست و کیبورد مجازی می تواند به فعالیت خود در محیط هر اپلیکیشن بپردازید. دوربین های به کار رفته در این محصول امکان ضبط تصاویر به صورت کاملا فضایی و سه بعدی را  داشته و تصاویر دریافتی در زمان چت تصویری را نیز به صورت کاملا سه بعدی به نمایش می گذارد.

عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024

این هدست به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده و کاربر در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نمی شود. این محصول برای تصاویر محیط و فضای دیجیتال از دو نمایشگر منحنی با داشت فناوری Micro OLED و رزولیشن 23 میلیون پیکسل بهره برده است. این هدست دارای دو پخش کننده صوتی در کنار گوش می باشد که صدا را با فناوری ویژه ای به صورت کاملا مستقیم به سمت گوش کاربر پرتاب می کند و صدای پخش شده برای کاربر کاملا فراگیر و سه بعدی خواهد بود.

در مجموع تعداد زیاد سنسور ها و دوربین های به کار رفته در این محصول به صورت لحظه ای محیط اطراف را اسکن می کنند و کنترل کاربر را روی محیط دو چندان می سازد و عملکرد نمایشگر دستگاه را کاملا زنده و طبیعی می سازد. اپل از سیستم عامل جدید VisionOS برای محصول نوین خود رونمایی نمود که قابلیت پردازش فضایی را به درون محیط اپلیکیشن های App Store وارد می کند. همچنین اپل اعلام کرده در این محصول علاوه بر استفاده از پردازنده یکپارچه سری M از چیپ جدیدی ویژه پردازش محیطی و سه بعدی به نام R1 استفاده خواهد شد.

عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024

قیمت عرضه هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو 2024

در ابتدا اپل تاریخ  عرضه اولین نسل هدست اپل ویژن پرو را اوایل سال 2024 اعلام کرده بود و از اعلام تاریخ دقیق خودداری می کرد اما در هفته جاری، شرکت اپل با تصریح خبرنگاران حوضه فناوری اطلاعات و وبسایت خود اعلام نمود که هدست Vision Pro که مدت ها است انتظار عرضه آن را بسیاری از طرفداران محصولات اپل و فناوری واقعیت مجازی می کشند، در روز جمعه 19 فوریه 2024 در فروشگاه های اپل در سراسر آمریکا عرضه خواهد شد.

قیمت پیشبینی شده برای اولین نسل هدست اپل ویژن پرو 3499 دلار برای مدل پایه ای 256 گیگ حافظه بوده و بخش عمده این عرضه ابتدایی در کشور آمریکا انجام خواهد شد و و در کانادا و اروپا نیز به صورت محدود عرضه این محصول انجام خواهد شد. حداکثر ظرفیت حافظه برای هدست 1 ترابایت اعلام شده است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple Vision Pro first spatial computer 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت