لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک واقعیت مجازی ویژن پرو اپل معرفی شد

عینک واقعیت مجازی ویژن پرو اپل معرفی شد

بعد از مدت ها انتظار سرانجام عینک واقعیت مجازی ویژن پرو اپل با ویژگی های خارق العاده ای که مدت ها از آن صحبت می شد در کنفرانس بهاره 2023 اپل رونمایی شد. این محصول علاوه بر یک عینک واقعیت مجازی ویژگی های یک هدست را نیز در خود جای داده است.
کاربردهای ویژن پرو اپل تنها به بازی محدود نشده و تماشای ویدئو و دسترسی به انواع اپلیکیشن های iOS را ممکن ساخته است. عملکرد این عینک نه تنها محدود به واقعیت مجازی VR نمی شود بلکه با دوربین های قدرتمند خود امکان دستیابی به واقعیت افزوده را نیز برای کاربر ممکن می سازد. این عینک واقعیت ترکیبی تجربه کار کردن در فضای کامپیوتری را به شکلی که هرگز تجربه نکرده اید به آسانی حرکت دادن چشم در اختیار شما قرار می دهد.
Apple Vision Pro به شیوه ای فوق العاده شگفت انگیز دو دنیای واقعی و دیجیتال را ترکیب کرده و امکان کنترل وضعیت فضای دیجیتال را با استفاده از حرکت چشم، دست و کنترل صوتی در اختیار کاربر می گذارد. این محصول یک کامپیوتر با قابلیت پردازش فوق سریع مکان مند می باشد و همان طور که تیم کوک، مدیر عامل اپل اشاره داشت این محصول آغاز عصر جدیدی از پردازش کامپیوتری را آغاز می کند.

مشخصات فنی عینک و هدست ویژن پرو اپل

عینک واقعیت افزوده اپل ویژن پرو با داشتن دوربین و سنسورهای متعدد در قسمت جلویی عینک و دو نمایشگر micro-OLED با رزولیشن 4K که مجهز به لنز برای تنظیم تمرکز دهد هستند مجموع 23 میلیون پیکسل را در مقابل چشم کاربر قرار می دهد. لنزها که با فناوری بسیار ویژه ای تولید شده که امکان استفاده طیف وسیعی از افراد حتی با چشم ضعیف تر از حد نرمال را ممکن می سازد.
با استفاده از این محصول می توانید میز کار خود را خالی کرده و در یک فضای دید گسترده تر مانند دفتر کار خود به انواع قابلیت های اپلیکیشن های کامپیوتری دسترسی کامل داشته باشید. دوربین های قدرتمند نصب شده در قسمت پایینی عینک امکان رصد کامل حرکات دست و کنترل آیتم ها و حتی تایپ روی کیبور مجازی را به ساده ترین شکل برای کاربر ممکن می سازد.

در شیار درونی این عینک یک کامپیوتر کامل جای گیر شده است که به قدرتمندترین و جدیدترین پردازنده اپل یعنی M2 و نسل جدید از پردازنده ها که جهت رایانش مکانی کاربرد خواهد داشت به نام R1 را اپل در این مجموعه ارائه خواهد داد.
قابلیت های بی نظیر در عینک واقعیت مجازی اپل تنها با یک سیستم عامل جامع که هماهنگ با پردازش مکانمند نیز باشد امکان پذیر می گردد و از این رو اپل از سیستم عامل جدید خود برای این دستگاه استثنایی تحت عنوان visionOS رونمایی کرد، این سیستم عامل نه تنها قابلیت های macOS، iPadOS و iOS را دارا هست بلکه انواع قابلیت های پردازشی جهت کار در فضای واقعیت ترکیبی را با حرکات ساده دست و یا چشم ممکن می سازد.

اپل ویژن پرو دارای ابزارهایی برای کنترل واقعیت ترکیبی هست به طوری که با استفاده از دکمه Digital Crown که به حالت چرخان است می توانید میزان تسلط واقعیت مجازی بر دنیای واقعی یا واقعیت افزوده را تغییر دهید. این دستگاه همچون یک هدست بلوتوثی امکان اتصال به انواع دستگاه های از جمله مک را ممکن ساخته است.
ویژگی دیگر که اپل به این محصول افزوده است امکان برقراری ارتباط سایر افراد حاضر در اتاق با شما است به طوری که قسمت جلویی عینک قابلیت نمایش چشم شما را خواهد داشت. همچنین قابلیت شگفت انگیز دیگر این عینک بهره گیری از فناوری Pass-Through است که امکان ساخت آیتم های سه بعدی و ورود آن به دنیای واقعی را ممکن می سازد.

قابلیت بی نظیر دیگر این محصول امکان اسکن سه بعدی چهره شما و اشتراک گذاری آن جهت تماس تصویری است و از سوی دیگر امکان ضبط تصویر سه بعدی محیط با استفاده از دوربین های فوق قوی و اسکن کامل برای اشتراک گذاری محیط امکان پذیر شده است.
امکان فوق العاده دیگری که برای افزایش امنیت به این محصول افزوده شده OpticID نام دارد که با استفاده از اسکن عنبیه چشم کاربر امکان استفاده از عینک ویژن پرو اپل را تنها به شخص کاربر محدود می سازد.

قیمت ویژن پرو اپل | Apple Vision Pro چه قدر است؟

عینک واقعیت مجازی ویژن پرو اپل با قیمت پایه 3499 دلار و در اوایل سال 2024 به بازار عرضه می گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420