لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دعوتنامه‌های حضوری مربوط به WWDC 2022 افزایش یافت

دعوتنامه‌های حضوری مربوط به WWDC 2022 افزایش یافت

WWDC 2022 اولین رویداد اپل پس از شیوع همه‌گیری کرونا است که قرار است به صورت حضوری، البته در سطحی محدود برگزار شود و حالا مشخص شده که شرکت اپل دعوتنامه‌های مربوط به شرکت حضوری در این رویداد را افزایش داده است.

بر اساس گزارشی که از توسعه‌دهندگان منتشر شده است، تعداد افرادی که به حضور و شرکت در این رویداد دعوت شده‌اند نسبت به هفته‌های گذشته افزایش داشته است.

در هفته‌های گذشته مشخص شده بود که برخی از توسعه‌دهندگان دعوتنامه شرکت حضوری در رویداد WWDC 2022 و ورک‌شاپ‌های آن را دریافت کرده‌اند. این موضوع نشان می‌داد که اپل در فاز آزمایشی برای بازگردادند شرایط برگزاری رویدادها، کلاس‌های اختصاصی و ورک شاپ‌ها به حالت عادی است.

بسیاری از توسعه‌دهندگان از طریق ردیت و توییتر ادعا کرده‌اند که به شرکت در WWDC 2022 به صورت حضوری دعوت شده‌اند و تصمیم دارند تا در این مراسم شرکت کنند.

با وجود این موضوع البته بعید به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم داشته باشد تا کی‌نوت این رویداد را به صورت حضوری برگزار کند و همچنان در روز ششم ژوئن امسال همانند رویدادهای گذشته با انتشار اینترنتی یک ویدیوی از پیش ضبط شده برای رونمایی از محصولات نرم افزاری جدید خواهیم بود.

WWDC کنفرانسی است که شرکت اپل طی آن از سیستم‌عامل‌های جدید خود رونمایی می‌کند. سیستم‌ عامل‌های اندروید، آی او اس یا مک او اس از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که شرکت اپل در جریان این رویداد به کاربران ارائه می‌دهد. گفتنی است که اپل سابقه رونمایی از برخی از محصولات سخت افزاری نظیر آیمک‌ها و هوم پاد را در جریان این رویداد داشته است. در جریان WWDC  برگزار شده در سال ۲۰۱۷ شرکت اپل از هوم پاد نسل اول در کنار آیمک‌های مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرده بود. مهم‌ترین محصول معرفی شده در WWDC  سال ۲۰۱۷ مربوط به آیمک پرو است که به عنوان قدرتمندترین آیمک عرضه شده از طرف اپل تاکنون شناخته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420