لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هزینه تولید دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس چهار برابر است

هزینه تولید دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس چهار برابر است

گزارش جدیدی که از زنجیره‌های تامین شرکت اپل منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا از قطعات بسیار گران‌قیمت در تولید دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت ET News شرکت اپل در حال همکاری با کارخانه‌ای در کره جنوبی است که از آن طریق امکان تولید و تامین قطعات دوربین ایفون ۲۴ پرو مکس را خواهد داشت. هزینه تولید و ساخت این قطعات برای شرکت اپل تا چهار برابر نسبت به قطعات مناسب برای آیفون ۱۳ پرو مکس بیشتر است که این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش برای افزایش قیمت آیفون‌های امسال است.

ایفون‌های شرکت اپل معمولا به محض افزایش قیمت تولید تمام شده، با افزایش قیمت مواجه می‌شوند و شرکت اپل این تغییر هزینه را روی قیمت فروش محصول به کاربران و مصرف‌کنندگان نهایی اعمال می‌کند.

شرکت اپل از لحاظ فنی نیز تغییراتی ویژه را در آیفون‌ ۱۴ اعمال خواهد کرد. اپل تصمیم دارد تا لنز ۴۸ مگاپیکسلی دوربین آیفون ۱۴ پرو را تا ۲۱ درصد وایدتر از قبل طراحی و توسعه دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده هفته‌های گذشته در شبکه اجتماعی چینی Weibo شرکت اپل تصمیم دارد تا لنز‌های پهن‌تری را در طراحی و توسعه تلفن هوشمند نسل بعدی خود به کار گیرد. این موضوع باعث می‌شود تا تصاویر بیشتری از طریق لنز ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو دریافت و ثبت شوند.

تا پیش از این گزارش‌های زیادی در مورد لنزهای دوربین آیفون ۱۴ پرو منتشر شده است. با این حال گزارش اخیر صرفا با استناد به برخی از اطلاعات دریافتی توسط یک کاربر چینی از مدیران زنجیره تامین قطعات ایفون‌های نسل بعدی منتشر شده است.

گزارش‌های زیادی در مورد بزرگ‌تر شدن بامپ دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس تا به امروز منتشر شده است. در ماه گذشته مینگ چی کو به عنوان یکی از تحلیلگران سرشناس محصولات شرکت اپل ادعاهای تازه‌ای را در مورد این موضوع مطرح کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420