لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل الکترونیک آرتس را می‌خرد؟

اپل الکترونیک آرتس را می‌خرد؟

شرکت اپل در حال انجام مذاکراتی با مدیران الکترونیک آرتس است و ممکن است در آینده این استودیوی بازی‌سازی را خریداری کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Puke احتمالا این مذاکرات در زمینه خرید شرکت الکترونیک آرتس است و ممکن است در صورت موفقیت‌آمیز بودن این رایزنی‌ها شرکت اپل صاحب الکترونیک آرتس شود. البته این رایزنی‌ها از طرف الکترونیک آرتس آغاز شده است و این شرکت در تلاش است تا امتیاز خود را به شرکت‌هایی نظیر اپل، آمازون یا دیزنی بفروشد.

هنوز اطلاعات مربوط به نتیجه این مذاکرات مشخص نیست با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در صورت تمایل به خرید الکترونیک آرتس از آن برای توسعه بهتر سرویس اپل آرکید در کامپیوترهای مک و دستگاه‌های قابل حمل نظیر ایفون و ایپد استفاده کند.

الکترونیک آرتس صاحب بسیاری از بازی‌های ویدویی ورزشی است که در طول دهه‌های گذشته طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده بوده است. با این حال ممکن است شرکت اپل با خرید این استودیو، امکانات مربوط به احرای بازی‌های ارائه شده در این سرویس را در دستگاه‌هایی نظیر اپل تی وی نیز فراهم آورد.

اپل مدت‌ها است که به دنبال تبدیل اپل تی وی به یک دستگاه مناسب برای اجرای بازی‌های سنگین پردازشی است، با این حال محتوای با کیفیت و پردازش قدرتمند برای بازاریابی این محصول و ورود آن به رقابت دنیای کنسول‌های بازی از جمله مسائل چالش‌برانگیز بوده است.

گفتنی است که الکترونیک آرتس هفته پیش از صرفه نظر خود برای توسعه بازی فوتبال اختصاصی‌اش با عنوان فیفا پرده برداشته بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا با یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری و سرگرمی ادغام شود.

در صورت فروش الکترونیک آرتس به اپل، آمازون یا دیزنی، احتمال فرایند عرضه بازی‌های این سرویس گیم پس توسط مایکروسافت متوقف خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت