لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک ۲۷ اینچ با نمایشگر Mini LED در پاییز امسال عرضه می‌شود

آیمک ۲۷ اینچ با نمایشگر Mini LED در پاییز امسال عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف راس یانگ تحلیلگر محصولات دارای نمایشگر شرکت اپل آیمک ۲۷ اینچی را در پاییز امسال آماده عرضه به بازار می‌کند.

در توییت جدیدی که این تحلیلگر منتشر کرده، بیش از آنکه از مشخصات سخت افزاری این محصول سخنی به میان آید، این تحلیلگر ادعا کرده که محصول یاد شده مجهز به نمایشگر Mini LED خواهد بود.

شرکت اپل تصمیم دارد تا با شرکت کوانتا کامپیوتر در زمینه تامین قطعات نمایشگر آیمک ۲۷ اینچ جدید همکاری کند. بر این اساس شرکت اپل با همکاری جدید خود در تلاش است تا نمایشگرهایی پیشرفته را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این محصول احتمالا در WWDC رونمایی و در پاییز و ماه اکتبر که بازه زمانی میان مهر و آبان است آماده عرضه به بازار می‌شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که آیمک ۲۷ اینچ با رنگ‌های متنوع تولید خواهد شد. شرکت اپل فرایند تولید این محصول را آغاز کرده است و قرار است با همان طراحی ظاهری آیمک ۲۴ اینچ به همراه نمایشگر بزرگتر و البته رنگ‌های متنوع تولید و آماده عرضه به بازار شود.

شایعات گذشته حاکی از آن بود که . اپل در سال ۲۰۲۲ تصمیم به رونمایی از آیمک پروی مبتنی بر اپل سیلیکون دارد و پس از رونمایی از این محصول نسخه‌های امروزی آیمک ۲۷ اینچ را حذف می‌کند. با این حال اپل طراحی جدید را همراه با پردازنده‌ها اپل سیلیکون و البته پردازنده‌های اینتل در برخی از نسخه‌ها جایگزین نسخه‌های عادی می‌کند.

شرکت اپل هنوز در طراحی و تولید آیمک ۲۷ اینچ از پردازنده‌های اینتل استفاده خواهد کرد و صرفا برخی از مدل‌های این محصول را مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون می‌کند. در پایان این گزارش تاکید شده که شرکت اپل احتمالا از پنل‌های LCD بدون هیچ تغییری در کیفیت و کاربری نسبت به مدل‌های قبلی در این آیمک‌ها استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373