لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک گورمن: آی او اس ۱۶ با اپلیکیشن‌های رسمی بهبود یافته عرضه می‌شود

مارک گورمن: آی او اس ۱۶ با اپلیکیشن‌های رسمی بهبود یافته عرضه می‌شود

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آی او اس ۱۶ را با قابلیت‌های جدیدی در رابط کاربری و اپلیکیشن‌های رسمی آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارشی که در خبرنامه Power On در خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا در آی او اس ۱۶ امکاناتی ویژه را آماده عرضه کند. در حقیقت اپل به دنبال تغییر چهره رابط کاربری آیفون در اپلیکیشن‌های رسمی است و امکاناتی ویژه را از آن طریق به کاربران ارائه می‌دهد.

این تحلیلگر ادعا کرده که آی او اس ۱۴ زمان مناسب برای اضافه کردن ویجت‌ها بود، در آی او اس ۱۵ ویجت‌ها به تکامل رسیدند و حالا اپل وقت آن را پیدا کرده تا در آی او اس ۱۶ ویجت‌های پیشرفته را از طریق اپلیکیشن‌های رسمی آماده ارائه به کاربران کند.

علاوه بر این موارد اپل تصمیم دارد تا واچ او اس ۹ را نیز آماده عرضه به کاربران کند که این سیستم عامل نیز همانند آی او اس ۱۶ شامل تغییراتی ویژه خواهد بود.

اپل در کنفرانس سالانه اپل WWDC که ماه دیگر برگزار می‌شود، آپدیت سیستم عامل آی او اس ۱۶، خدمات و احتمالا سخت افزار را معرفی خواهد کرد. در کنفرانس امسال انتظار می‌رود که آی او اس ۱۶، آیپد او اس ۱۶، مک او اس ۱۳، واچ او اس ۹ و تی وی او اس ۱۶ معرفی شود.

مهم‌ترین سیستم عامل در میان موارد معرفی شده این کنفرانس به احتمال زیاد آی او اس است که در آیفون اجرا می‌شود و ویژگی‌های مشترک بسیاری با آیپد او اس در آیپد دارد. هر سال با اتمام WWDC و پایان یافتن حدس و گمان‌ها، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی در نسخه بعدی آی او اس ارائه می‌شود که مسلما یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین سیستم عامل‌های اپل است.

تا پیش از این نیز مشخص شده بود که شرکت اپل فرایند توسعه توسعه دست‌کم سه آیفون را پس از عرضه ای او اس ۱۶ در دست کار دارد. همچنین قرار است پس از عرضه آیپد او اس ۱۶ فرایند پشتیبانی از آیپد مینی ۴، آیپد ایر ۲، آیپد نسل ۵ و آیپد پرو ۲۰۱۵ نیز متوقف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420