لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

BMW کارپلی را حذف و تسلا آن را اضافه کرد

BMW کارپلی را حذف و تسلا آن را اضافه کرد

شرکت BMW رسما اعلام کرد که به صورت موقت فرایند پشتیبانی از کارپلی را در خودروهای خود متوقف می‌کند. این در حالی است که شرکت تسلا به تازگی فرایند پشتیبانی از این سرویس را برای دانلود در خودروهای خود فراهم کرده است.

BMW اعلام کرده که در حال توسعه تراشه‌های جدیدی برای خودروهای خود است که از لحاظ نرم افزاری فعلا امکان پشتیبانی از کارپلی و اندروید اتو را ندارند. با این حال این شرکت ابراز امیدواری کرده که در آینده با همکاری اپل و گوگل پشتیبانی از این سرویس‌ها فراهم شود.

از طرف دیگر شرکت تسلا نسخه‌ای از رابط کاربری سیستم‌های پخش خود را به صورت بتا ارائه داده که امکان اجرای اپل کار پلی را فراهم می‌کند. البته استفاده از این سرویس‌ها به همین سادگی‌ها هم نیست و کاربران باید از یک رزبری پای برای ارتباط آن استفاده کنند.

این در حالی است که شرکت BMW پشتیبانی ویژه‌ای از کارپلی می‌کرد. این شرکت خودروسازی آلمانی سیستم پخش کار پلی را در بی ام و i4 به عنوان یک ابزار یکپارچه و کامل توصیف کرده که مجهز به دو نمایشگر منحنی و یک نمایشگر مقابل داشبورد است، به طوری که هر سه نمایشگر می‌توانند همزمان اطلاعاتی از کار پلی را نمایش داده بود.

در این میان با وجود اینکه بسیاری از وسایل نقلیه اخیر مجهز به اپل کار پلی دارای اطلاعات محدود جهت یابی پی در پی بوده که از اپل مپز نمایشگر راننده تغذیه می‌کنند، اما ادغام کامل اپل مپز به داخل دسته بندی ابزار، کار جدیدی به شمار می‌آید. بی ام و i4 قرار است اواخر امسال در اروپا و تابستان 2022 در ایالات متحده عرضه شود.

اکنون سرویس‌های پخش موسیقی و اپلیکیشن‌های ارتباطی با iDrive 8 بی ام و یکپارچه شده‌اند که به عنوان منابع اولیه در منو اصلی نمایش داده شده و مشتریان را قادر به استفاده کامل از عملکرد اپلیکیشن‌ها می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت